دستگاه لاغری ویوو و کویتیشن - کلینیک ویوو

دستگاه لاغری ویوو و کویتیشن

دستگاه لاغری ویوو و کویتیشن

چاقی موضعی معضلی است که امروزه اکثر افراد این روزها دچار آن هستند و علاقه مند به این هستند که در مدت زمان کوتاهی بتوانند این مشکل را در بدن خود حل کنند. خیلی از افراد علاقه ای به گرفتن رژیم های غذایی سخت و انجام ورزش های طولانی مدت ندارند و دوست دارند خیلی سریع از شر چربی های مازاد بر شکم خود رها شوند و یا زندگی شغلی و گرفتاری های روزمره وقت کافی برای فعالیت های مستمر ورزشی برای آنها نمی گذارد. به همین علت بهترین و موثر ترین راه برای اینگونه افراد استفاده از تکنولوژی های جدید و به روز است.

کلینیک ویوو نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با کلینیک ویوو کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

دستگاه جدید در مجموعه ویوو باعث می شود بدن افراد بدون هیچ گونه عوارضی یک تا دو سایز کم شود و به تناسب اندام مورد دلخواه خود برسند. در واقع این دستگاه یک تکنولوژی است که در آن امواج ضعیف الکتریکی برای انقباض و انبساط انفرادی عضلات استفاده می شود که این انقباض و انبساط با افزایش میزان سوخت وساز بدن و چربی های موضعی باعث از بین رفتن آن ها می شود.

افراد با استفاده از این دستگاه می توانند طی 10 جلسه 30 الی 40 دقیقه ای وزن بدن خود را تا یکی دو سایز کم کنند بدون هیچگونه عوارضی بر بدن و بدون انجام هر گونه فعالیت ورزشی.

تمام متخصصان بر این عقیده هستند که این تکنولوژی جدید لاغری یک شبیه ساز ورزشی است که هر عضله را به تنهایی مجبور به انقباض و انبساط می کند تا به این طریق چربی های انباشته شده بر روی آن از بین برود.

استفاده از روش بسیار بی خطر و سریع است و هر شخصی که دچار تناسب بدنی نامناسب باشد با استفاده از این دستگاه می تواند به راحتی سایز های بدن خود را کاهش دهد و یک ظاهر متناسب تری داشته باشد.

نظر متخصصین سلامت بر این است که برای کاهش وزن موثر افراد استفاده از یک رژیم غذایی کاهنده وزن در کنار استفاده از این روش می تواند موثرتر باشد.

نحوه عملکرد دستگاه لاغری ویوو چیست؟

سیستم کار این دستگاه به هیچ عنوان مشابه کمربندهای ویبراتور نیست بلکه دقیقا بالعکس عمل می کند.

سیستم کار دستگاه های ویبراتور به این صورت است که وقتی شما از کمربندهای ویبراتور برای لاغری موضعی استفاده می کنید در حقیقت با استفاده از سیستم ویبراتور یا همان ضربه زدن به چربی های موضعی شما اقدام به کوبیدن و سفت کردن چربی ها در آن موضع می کنید، و اقدام به کم کردن سایز خود می کنید که این عمل به صورت موقت است و با استفاده نکردن مدتی کوتاه از ویبراتور، دوباره بافت چربی ها حالت سفتی خود را از دست داده و حجم چربی ها بازگشت پیدا می کند.

اما سیستم کار این دستگاه به این شرح است که با ایجاد فرکانس (پالس الکتریکی) و انتقال آن بین بافت های چربی باعث تخریب چربی های به هم چسبیده می شود.

چربی هایی که مدت ها روی هم انباشته شده و سفت شده اند به نحوی متلاشی و خرد می شوند که آماده دفع و خارج شدن از منفذهای پوستی هستند.

با استفاده مداوم طی چند جلسه، این سیستم باعث می شود چربی ها هر روز خردتر و متلاشی تر شوند تا حدی که با انجام کارهای روزمره و پیاده روی های روزانه معمولی خود تعریق زیادی کرده و چربی ها سریعتر از بدن خارج شوند.

به طور طبیعی دفع شدن چربی های بدن از منفذهای پوستی همراه با آب بدن صورت می گیرد و چربی به تنهایی از بدن خارج نمی شود، در اینجا به افرادی که به خصوص بعد از استفاده از این دستگاه، از دستگاه ترمودرمی (کمربند حرارتی) استفاده میکنند نوشیدن 7 تا 8 لیوان آب در طول روز توصیه می شودکه جهت تعریق بیشتر و دفع بیشتر چربی ها کمک چشمگیری می کند.

در این روش چون چربی ها از بدن خارج می شوند و در بدن باقی نمی مانند افراد پس از لاغر شدن به هیچ عنوان دچار برگشت وزن نمی شوند و وزن و سایز آنها به صورت ثابت باقی می ماند.

حتی اگر از هیچ نوع رژیم غذایی پیروی نکنید با استفاده مداوم از این محصول به طور دائم می توانید تناسب اندام خود را حفظ کنید.

با این روش شما می توانید پس از، از بین بردن چربی ها عملیات عضله سازی را با همین روش انجام داده و عضله هایی که مدت ها در زیر بافت چربی ضعیف شده اند و فرم اولیه خود را از دست داده اند را نیز تقویت کرده و در اندام خود فرم مناسب و عضله ای ایجاد کنید.

‏در مجموعه ویوو تحت نظر متخصصین لاغری و تناسب اندام، برای شما پکیج های مناسب با مشخصات بدنی، فردی و ذائقه ای شما در نظر گرفته می شود تا در کوتاهترین زمان، بهترین و بالاترین بازدهی را در این زمینه داشته باشید.

‏همواره تفکر ما این است که، شما شایسته بهترین و بروزترین خدمات را با کیفیتی در سطح استانداردهای بالای جهانی هستید و ما در تمام مراحل کنار شما حضور داریم تا بهترین اتفاق برایتان رقم بخورد.

معرفی روشی برای لاغری موضعی بدون ورزش و رژیم غذایی

چاقی های موضعی امروزه معضلی هستند که بسیاری از خانم ها دچار آن هستند و دوست دارند که در مدت زمان کوتاهی بتوانند این مشکل را در بدن خود حل کنند.

تکنولوژی دستگاه لاغری ویوو چیست؟

بسیاری از مردم آرزو دارند بدون گرفتن رژیم غذایی خاص و یا انجام فعالیت های ورزشی معینی سریع لاغر شوند و از شر چربی های مازاد بر روی شکم خود رها شوند. به همین دلیل در جستجوی موثرترین راه ها در این زمینه هستند. اما آیا واقعا امکان دارد روشی وجود داشته باشد که بتواند این کار را انجام دهد؟

باید گفت، تکنولوزی است که در آن از امواج ضعیف الکتریکی برای انقباض و انبساط انفرادی  عضلات استفاده می شود که این انقباض و انبساط ها با افزایش میزان سوخت و ساز چربی های موضعی باعث از بین رفتن آنها می شود.

دستگاه جدید لاغری ویوو چیست؟

دستگاهی است برای لاغری که به نوعی تحریک الکتریکی ماهیچه‌ها (Electrical Muscle Stimulation) یا (EMS) روشی است که با استفاده از پالس‌های الکتریکی، ماهیچه‌ها را تحریک کرده و موجب شکل‌گیری و لاغری آن‌ها می‌شود. یکی از مزایای این دستگاه این است که فرد به جای اینکه تنها کاهش وزن داشته باشد، کاهش سایز خواهد داشت. بنابراین استفاده از این دستگاه برای کسایی که وزنشان پایین میاید اما سایز آن‌ها تغییری نمی‌کند، بسیار مناسب است.

از این دستگاه لاغری چه استفاده‌های دیگری می‌شود؟

– برای بهبود و تقویت ماهیچه‌هایی که در مدت طولانی مورد استفاده قرار نگرفته‌اند.

– برای شکل‌دهی به عضلات بدن جهت تناسب و زیبایی اندام

– برای بهبود ماهیچه‌های شکم بعد از زایمان در خانم‌ها

– برای بهبود افتادگی بیضه یا افتادگی سینه

– کاهش سایز یک نقطه خاص از بدن

فواید این دستگاه چربی سوز چیست؟

یکی از مزایای فارادیک این است که نیازی نیست فرد کار خاصی انجام دهد، می‌تواند روی تخت دراز بکشد و دستگاه ورزش او را تأمین می‌کند. به علاوه، دستگاه لاغری موضعی فارادیک می‌تواند تنها یک نقطه را تحت تأثیر قرار دهد و فقط به طور خاص همان نقطه را لاغر کند.

دیگر مزایای آن عبارت‌اند از:

– افزایش خون‌رسانی که موجب انتقال اکسیژن و مواد غذایی به ماهیچه‌ها می‌شود و همچنین مواد زائد را از ماهیچه‌ها حذف می‌کند. این کار باعث بهبود ظاهر و عملکرد ماهیچه می‌شود.

– انقباض ماهیچه‌ها باعث می‌شود حالت ماهیچه بهتر شود.

– تحریک سلول‌های عصبی (نورون‌ها) با حس خوشایندی همراه است.

– تحریک ماهیچه موجب تغییر در عروق خونی شده که به پوست رنگ بهتری می‌دهد.

– انقباض ماهیچه‌ها جریان مایع لنفی را بهبود بخشیده و به از بین بردن مواد زائد کمک می‌کند.

طول درمان با این دستگاه چقدر است؟

طول درمان با این دستگاه در هر جلسه حدود ۴۰-۳۰ دقیقه است، اما به دستورات سازنده یا شرایط مشتری نیز بستگی دارد.

همچنین بهتر است ۳-۲ جلسه در هفته به مدت ۶-۴ هفته این جلسات برگزار شود. بعد از اتمام دوره درمان، حدودا هر دو هفته باید یک‌بار درمان تکرار شود.

برنامه های دیجیتال این دستگاه شامل:

– لاغری

– فرم دهی سینه

– ورزش مصنوعی

-کاهش درد .

همچنین دارای:

-۲۰ سیم و پد خارجی

– پدهای مخصوص فرمدهی سینه

-کش های مخصوص نگهدارنده ی پد

تنها با یکبار امتحان دستگاه متوجه فرق فرکانس دهی این دستگاه با دیگر دستگاه های مشابه موجود در کلینیک های لاغری می شوید.

این دستگاه باعث لاغری:

– شانه و زیر بغل

– غبغب و گردن

– لاغر شدن بازوها

– دور شکم و پهلو

– ران و باسن

– لاغر شدن حجم کلی بدن می شود.

کلینیک ویوو

در مجموعه ویوو تحت نظر متخصصین لاغری و تناسب اندام، برای شما پکیج های مناسب با مشخصات بدنی، فردی و ذائقه ای شما درنظر گرفته می شود تا در کوتاه...

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • بتی

    سلام خانم دکتر آیا برای چروک پشت لب لیزر دارین یا نه ؟ و درضمن من اسکلرودرمی دارم آیا لیزر ضرر دارد یا نه ؟

  • محمد علی قائمی

    سلام.مصرف قرص دیگوکسین به صورت موضعی باعث افزایش رشد مو میشود؟ممنون میشم.

  • سحر نجفی

    سلام خانوم‌دکتر صورت منم بعد اصلاح جوش میزنه یا با خوردن گرمی بدتر میشه خودم هم حساسیت دارم لک هم‌داره چیکار کنم لطفا راهنماییم کنید

  • HOSSEIN KHODAYAR

    سلام خانم دكتر ، بنده بعد از عمل بيني با گذشت يك سال در ناحيه بخيه ها ( دورِ بيني ) التهاب شديد دارم همچنين چانه و پشت سر هم جوش هايي ايجاد شده ، سه تا دكتر رفتم كه هر سه دكتر قرص داكسي تجويز كردن ، چند دوره هم مصرف كردم اما جوش ها نرفتن ، نا گفته نماند به بهداشت سر و صورت حساسم و روزي چند بار سر خودم رو ميشورم و صورت هم با فوم سي گل ميشورم ، لطفا اگه ميشه راهنماييم كنيد ، با تشكر .

  • لغو پاسخ