روش هایفو به چه صورت است؟ - دکتر کامران محمدی جنیدی

روش هایفو به چه صورت است؟

روش هایفو به چه صورت است؟

پیری فرایندی گریزناپذیر است، با گذشت سن و بروز یک سری عوامل محیطی، پوست طراوت، شادابی و شفافیت خود را از دست می دهد. داشتن پوستی جوان و شاداب اعتماد به نفس فرد را افزایش داده و حضور وی در فعالیت های اجتماعی را موثرتر می کند. هایفو جز آخرین تکنولوژی های لیفتینگ صورت است.

کلینیک زیبایی کورال نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با کلینیک زیبایی کورال کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

هایفوتراپی  به معنای امواج اولتراسوند متمرکز با فرکانس بالاست. در این روش از انرژی میکرو امواج فراصوت متمرکز برای منقبض کردن الیاف کلاژن و تحریک رشد کلاژن جدید به منظور ایجاد یک لیفت طبیعی، بدون عمل جراحی و نقاهت پس از عمل استفاده می شود. الیاف کلاژن به استحکام ساختارهای مختلف بدن کمک می کند و همچنین از جذب شدن و تحلیل رفتن ساختارهایی مانند پوست جلوگیری می کند. با کاهش کلاژن، پوست حالت ارتجاعی طبیعی، سفتی و استحکام خود را از دست می دهد و دچار خطوط ریز، چین و چروک و افتادگی می شود. عمل کلاژن سازی در پوست منجر به جوانسازی پوست صورت خواهد شد. هایفو روشی سرپایی،کاملا ایمن و بدون درد است که در طی یک جلسه انجام می شود. دوره نقاهت وجود ندارد و درمان آن سریع و بدون عوارض بعد از جراحی است.

کاربرد هایفوتراپی

هایفوتراپی برای نقاطی مانند لیفت و رفع افتادگی ابرو، گونه، شلی پوست صورت و گردن و لیفت گردن انجام می شود.

بر روی اسکلت صورت سه لایه عضله، چربی و پوست وجود دارد. هایفو تقریبا در دو لایه جوان سازی انجام می دهد. امواج هایفو، امواج صوتی تقویت شده متمرکز است که روی عضله تاثیر می گذارد و حالت سفتی و لیفت به عضله می دهد. اگر هایفو با تکنیک درست و در نقاط درست انجام شود عضلات سفت، جمع و از حالت شلی خارج می شود. به دنبال کشیده شدن عضله، چربی و پوست هم بالا کشیده می شود و پوست جمع می شود.

نتایج هایفو:

نتایج هایفو به تدریج رخ می دهد، اما چشمگیر و مهمتر از همه دراز مدت خواهد بود.

تاثیر هایفو:

کارتریج های هایفو روی سطح پوست در سه لایه با درجات مختلف اثر می کنند:

– یکی از این لایه ها که کارتریج بر روی آن اثر می گذارد لایه رویی پوست است، بعد از اثر پوست شاداب تر، شفاف تر، خون رسانی بهتر  می شود و تقریبا بر روی روزنه ها اثر می گذارد، تا حدودی بر روی لکه های پوستی اثر می کند که به خاطر نفوذ کارتریج است که روی سطح پوست تاثیر می گذارد.

– یک کارتریج که بر لایه میانی پوست تاثیر می گذارد، این کارتریج فیبروبلاست ها را تحریک می کند بعد از آن فیبروبلاست ها شروع به کلاژن سازی می کنند به دنبال آن بعد از دو ماه کلاژن سازی باعث سفت کردن و جمع کردن پوست صورت می شود.

– بعد از انجام هایفو بیمار حس سفتی در صورت دارد که بر روی لایه عضله ایجاد شده است و بعد از یک ماه یک حس شادابی روی پوست خود دارد که اثر دوم هایفو است و اثر سوم بر روی لایه میانی است که باعث بعد از دو ماه شروع به کلاژن سازی می کند. پس از بدو انجام هایفو اثر آن مشاهده می شود و بعد از دو ماه اثر آن تکمیل می شود و توصیه می شود بعد 8-7 ماه اگر لازم بود هایفو تکرار شود.

کلینیک زیبایی کورال

دکتر کامران محمدی جنیدی، پزشک پوست، مو و زیبایی، فارغ التحصیل دانشگاه شهید بهشتی، دارای 21 سابقه کار در زمینه زیبایی و لاغری

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • مریم محمودی

    من 33.34 سالمه واسه خط اخم وپیشانی بوتاکس مارک دیسپورت خوبه؟واینکه ایا تاثیری هم داره یا ن لطفا راهنمایی کنید اخه میگن بوتاکس وداخل سن زیر سی سال باید انجام داد

  • Mmm

    سلام خانم 31 ساله، 7 جلسه با الکساندرا کندلا کل بدن را لیزر کردم ولی جواب نگرفتم، هنوز موهام کامل در میاد فقط بخشی از بدنم بصورت کچلی در اومده موهای من بور هستن، آیا لیزر روی من جواب نمیده!؟  آیا ممکنه روی موهای بور جواب نده؟؟  

  • مهدی محمدی

    با سلام در مورد عمل جراحی پیشانی ناندرتال میخواستم بدونم. محدوده ی هزینه‌ی این عمل جراحی چقدر هست؟

  • زهرامحمدوردی

    سلام دختر من نه سالشه، ولی قبل رفتن به نه سالگی  ناحیه تناسلیش مو درآورده موها زیادشدن چند تار مو هم زیر بغلش در اومده، دکتر غدد بردم بعد از گرفتن آزمایش اطمینان دادن بلوغ نیست و این موها پوستی هست من خیلی نگرانم میشه بگید دلیلش چی میتونه باشه؟

  • لغو پاسخ