درمان با کامپوزیت چه مدت طول می کشد؟ - کلینیک دندانپزشکی نارمک

درمان با کامپوزیت چه مدت طول می کشد؟

درمان با کامپوزیت چه مدت طول می کشد؟

درمان زیبایی کامپوزیت معمولا برای هر فک در یک جلسه تمام می شود که متناسب با تعداد دندان مورد نیاز از 2 تا 6 ساعت متغیر است.

کلینیک دندانپزشکی نارمک نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با کلینیک دندانپزشکی نارمک کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

در مقایسه با درمان لمینیت سرامیکی که حداقل 2 یا 3 جلسه به طول می انجامد، زمان کمتری می خواهد و از نظر زمانی مناسب تر است.

انجام درمان کامپوزیت ونیر نسبت به لامینیت های سرامیکی در تعداد جلسات کمتری انجام می شود، چون مراحل ارسال به لابراتوار و کارهای لابراتواری در این نوع درمان وجود ندارد و کل کار توسط شخص دندانپزشک انجام می شود.

فرد درمان شونده در این تکنیک کلیه مراحل کار را می تواند مشاهده کند و در تعیین اندازه، طول و فرم ظاهری سلیقه خود را به دندانپزشک گفته و بدین ترتیب به نتیجه دلخواه خود برسد.

کلینیک دندانپزشکی نارمک

کلینیک دندان‌پزشکی نارمک با 4 سال سابقه درخشان در کلیه امور درمانی با بهترین متخصصین از جمله متخصص و جراح فک و صورت در زمینه جراحی و ایمپلنت (جراحی لثه-...

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • المیرا آزاده

    قیمت عصب وشی و پر کردن تقریبا چقدر؟

  • اکبری

    سلام هزینه کامپوزیت از چقدر هستش؟؟

  • منصوری

    سلام من با مشکل دندان درد به دندانپزشک مراجعه کردم پس از مشاهده عکس گفتند مشکلی وجود ندارد و به متخصص ریشه هم مراجعه کنم اما متخصص ریشه پیدا نکردم ایا شما متخصص دارید؟ امکان دارد عکس را ارسال کنم تا در صورت تایید مشکل ریشه مراجعه کنم؟

  • حسین مرادی

    سلام حدود یکسال پیش دندونم عصب کشی کردم ولی همچنان درد میکنه بوی بدی میده

    • کلینیک دندانپزشکی نارمک

      سلام به متخصص n2 مراجعه کنید

  • لغو پاسخ