درمان زیبایی کامپوزیت چیست؟ - کلینیک دندانپزشکی نارمک

درمان زیبایی کامپوزیت چیست؟

درمان زیبایی کامپوزیت چیست؟

در افرادی که از ظاهر و زیبایی دندان های خود راضی نیستند نوعی درمان زیبایی و اصلاح بهم ریختگی های ساختار دندانی وجود دارد که در آن دندان های بیمار توسط یک ماده ترمیمی دندانی به نام کامپوزیت پوشیده و ساختار بهم ریخته آنها اصلاح می شود. این ماده ترمیمی علاوه بر اینکه در اصلاح ساختار دندانی به کار می رود و درمان پوسیدگی های دندانی نقش بسزایی دارد با توجه به همرنگ بودن این ماده با دندان و تنوع رنگ کامپوزیت، بیمار می تواند به سلیقه خود رنگ دندان را انتخاب کند، مخصوصا برای افرادی که از رنگ دندان هایشان رنج می برند با این شیوه درمانی به راحتی می توان رنگ دندان های مطلوب و لبخند زیبایی برایشان به ارمغان آورد.

کلینیک دندانپزشکی نارمک نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با کلینیک دندانپزشکی نارمک کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

یکی از کاربردهای اساسی کامپوزیت درمان دندان های پوسیده و تغییر رنگ یافته است. کامپوزیت ها با توجه به ماهیت مولکولی و ساختاری به خوبی با بافت های مینا و عاج دندان ها متصل شده و پیوند می یابند که براحتی می توان دندان های تخریب شده، شکسته و پوسیده را با کامپوزیت ترمیم و بازسازی کرد.

کلینیک دندانپزشکی نارمک

کلینیک دندان‌پزشکی نارمک با 4 سال سابقه درخشان در کلیه امور درمانی با بهترین متخصصین از جمله متخصص و جراح فک و صورت در زمینه جراحی و ایمپلنت (جراحی لثه-...

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • المیرا آزاده

    قیمت عصب وشی و پر کردن تقریبا چقدر؟

  • اکبری

    سلام هزینه کامپوزیت از چقدر هستش؟؟

  • منصوری

    سلام من با مشکل دندان درد به دندانپزشک مراجعه کردم پس از مشاهده عکس گفتند مشکلی وجود ندارد و به متخصص ریشه هم مراجعه کنم اما متخصص ریشه پیدا نکردم ایا شما متخصص دارید؟ امکان دارد عکس را ارسال کنم تا در صورت تایید مشکل ریشه مراجعه کنم؟

  • حسین مرادی

    سلام حدود یکسال پیش دندونم عصب کشی کردم ولی همچنان درد میکنه بوی بدی میده

    • کلینیک دندانپزشکی نارمک

      سلام به متخصص n2 مراجعه کنید

  • لغو پاسخ