بزرگترین فرق ارتودنسی اینویزلاین و ارتودنسی سنتی ! - کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی فروردین

بزرگترین فرق ارتودنسی اینویزلاین و ارتودنسی سنتی !

بزرگترین فرق ارتودنسی اینویزلاین و ارتودنسی سنتی !

در درمانگاه دندانپزشکی غرب تهران بارها شده که بیماران و مراجعه کنندگان سوالشان این بوده که چه فرقی می کند که ارتودنسی فلزی انجام دهیم یا ارتودنسی اینویزلاین؟!

کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی فروردین نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی فروردین کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

دندانپزشکان محترم درمانگاه دندانپزشکی غرب تهران هم در این رابطه به بیماران پاسخ جامعی داده اند که به بررسی آن ها می پردازیم.

دندان های صاف و یکدست می توانند شما را بیشتر مشتاق به لبخند زدن کنند و تمیز کردن دندان ها را برایتان راحت تر می کنند. لبخند هم اولین چیزیست که بسیاری در اولین ملاقات و دیدار به آن توجه می کنند، پس باید مطمئن شوید که دندان هایتان نیز به نظر عالی می رسند.

درمان های مختلفی در زمینه ارتودنسی می باشد که متخصص ارتودنسی در درمانگاه دندانپزشکی غرب تهران به شما پیشنهاد می کند. متخصص ارتودنسی می تواند بیماران در هر رده سنی را درمان کند و پیشنهادش می تواند هم ارتونسی سنتی باشد، هم اینویزلاین. معمولا مشکلات خیلی نادری پیش می آید که متخصص ارتودنسی در درمانگاه دندانپزشکی قادر به انجام آن نباشد.

در صورتی که به فکر یکدست کردن دندان هایتان می باشید، حتما به درمان هایی که برای شما موجود می باشد، فکر کنید. بنابراین به تفاوت بین اینویزلاین و بریس های سنتی باید فکر کرده باشید. در ضمن باید توجه داشته باشید که بریس ها مثل یک چسب می چسبند، اما اینویزلاین از الاینرهای شفاف و روشن ساخته شده است. هرکدام که فکر می کنید برایتان بهتر است و مدنظر تان است،  باید وقت مشاوره ای از قبل بگیرید و با متخصص ارتودنسی مشورت کنید.

ارتودنسی اینویزلان و ارتودنسی سنتی

ارتودنسی شفاف یا اینویزلاین چه کاری برای شما انجام می دهد؟

در صورتی که دندان هایتان به هم ریختگی داشته باشند یا بین دندان های جلو فاصله ای افتاده باشد، تنها راهی که برای تصحیح دندان ها می توان انجام داد و به این مشکلات خاتمه داد، دست و پنجه نرم کردن با ارتودنسی به همراه براکت ها یا سیم ها می باشد.

 

اما برای اینکه کار برایتان راحت تر شود و استرس ارتودنسی سنتی را نداشته باشید، اینویزلاین یا ارتودنسی شفاف پیشنهاد می شود. در حال حاضر به عنوان یک راه حل ایده آل برای حل مشکلات دندانی و نامنظمی آن ها، به طور حرفه ای می باشد.

چرا ارتودنسی نامرئی یا اینویزلاین در حال حاضر به عنوان یک تکنولوژی جذاب معرفی شده؟!

هیچ کاری در زندگی روزمره ما نیست که به اندازه تکنولوژی کاربرپسند باشد، از عکس گرفتن گرفته تا گواهینامه رانندگی. بنابراین جای تعجب ندارد که پشت ارتودنسی اینویزلاین هم تکنولوژی بسیار جذابی نهفته باشد.

شاید بگویید این تکنولوژی همان استفاده از پلاستیک شفاف به جای سیم و براکت ها برای صاف و یکدست کردن دندان هاست. اما می دانستید که برای برنامه درمانی اینویزلاین از یک نرم افزار خاصی استفاده می شود؟ یا اینکه این الاینرها با تکنولوژی چاپ سه بعدی ساخته می شوند؟ یا حتی این که مهندسین بیومدیکال پلاستیک هوشمند را برای الاینرها ارتقا داده اند؟

 

کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی فروردین

کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی فروردین با سابقه 12 سال (تاسیس 1385) نقش بسزایی در بهداشت و درمان، دهان و دندان و ارائه خدمات دندانپزشکی در منطقه و نقاط دورتر تهران...

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • م.گ

    سلام. دندانپزشک پوسیدگی‌های کوچک و جزیی رو چطور درمان می‌کنه؟ آیا نیازی به عصب‌کشی هست؟ متدوال‌ترین روش درمانش چیه؟

  • ۴۸۷۲۴۸۷۲

    هزینه هردندان کاشتنی چقدراست

  • محسن

    عصب کشی مججد کردم بعد از سه روز هنوز درد شدید دارم،طبیعیه؟چیکار کنم؟ریشه رو پر کرده ولی روش پانسمانه،چیکار کنم؟ طبیعیه؟؟؟

  • محمدرضا پازانی

    هزینه کاشت هر دندان چقدر میشه

  • لغو پاسخ