بوتاکس، بهترین روش برای کنترل تعریق - مطب پوست، مو و زیبایی گلدن رویال

بوتاکس، بهترین روش برای کنترل تعریق

بوتاکس، بهترین روش برای کنترل تعریق

شاید عرق کردن از دید برخی از افراد عملکرد درستی نباشد و فکر کنند که این کار باعث اختلال در برخی از کارهایشان می شود. اما فراموش نکنید که عرق کردن، يك فرآيند طبيعى است و نقش مهمى درتنظيم دماى بدن، تنظيم آب و الكتروليت، دفع بعضى از مواد زائد و سموم و نرم و مرطوب نگه داشتن سطح پوست دارد. برای همین از داشتن تعریق ناراحت نشوید چرا که این عملکرد برای بدن شما فوایدی به همراه دارد. اما ممکن است تعریق بیش از اندازه باشد که در این صورت فرد را با مشکلاتی مواجه کند. تعریق بیش از اندازه کف دست می تواند در اعتماد به نفس فرد تاثیر منفی داشته باشد و افرادی که کارهای یدی دارند، کارشان را با مشکل مواجه کند. برای همین حتما قبل از هر اقدامی باید علت این تعریق بیش از اندازه بررسی شود و سپس برای آن درمان در نظر گرفت. یکی از درمان هایی که امروزه پاسخ مثبتی داده است تزریق بوتاکس است. ۵ تا ۷ روز بعد از تزریق تاثیر بوتاکس شروع شده و تعریق در این نقاط متوقف می شود. مدت زمان تاثیر بوتاکس برای کاهش تعریق طولانی تر از تاثیر آن بر عضلات صورت می باشد که این به دلیل اثر طولانی تر بوتاکس بر روی غدد عرق است.

مطب پوست، مو و زیبایی گلدن رویال نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با مطب پوست، مو و زیبایی گلدن رویال کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

آیا تزریق بوتاکس برای کنترل تعریق با درد همراه است؟

برای کنترل درد تزریق از کرم بی حسی و یخ استفاده می شود. در هر دست ۲۰ نقطه( ۵۰ واحد) بوتاکس به کف دست و انگشتان بطور سطحی تزریق می شود. بدلیل نزدیک بودن غدد عرق و عضلات کف دست احتمال انتشار بوتاکس به این عضلات وجود دارد که یک ضعف موقت در دست ایجاد می شود.

آیا به طور کلی تعریق با تزریق بوتاکس از بین می رود؟

تاثیر بوتاکس موقتی است و به طور دائمی این مشکل را رفع نمی کند. اما برای تاثیرگذاری بهتر باید به طور مدوام این کار انجام شود و برای هر فرد زمان تزریق متفاوت است اما به طور کلی بین ۷ تا ۱۶ ماه باید تزریق تکرار شود.

آیا جلوگیری از تعریق با بوتاکس ضرر دارد؟

تا امروز بوتاکس زیربغل از لحاظ علمی و پزشکی هیچ ضرری گزارش نشده است، سموم بدن و تعریق از خیلی قسمت‌های بدن خارج می شود و مختص زیر بغل نیست. اما عموماً زیر بغل برای مردم مشکل ساز و اذیت کننده است اما زمانی که سطح زیر بغل را نسبت به کل بدن در نظر بگیرید محدوده زیادی نیست و نمی تواند ضرر داشته باشد. خود پزشکان هم از بوتاکس برای جلوگیری از تعریق استفاده می کنند.

اینستاگرام

وب سایت

مطب پوست، مو و زیبایی گلدن رویال

گلدن‌رویال مرکز خدمات پزشکی و لیزر با همکاری چند تن از پزشکان مجرب عرصه پوست و مو افتخار دارد با بهترین امکانات آسایشی و تجهیزات به روز پزشکی دنیا در...

سوالات خود را از بپرسید
  • Baran

    سلام خسته نباشید من ریزش موی شدیدی دارم ب طوری ک کف سرم کاملا مشخصه و رشد موهام بسیار کمه چیکار باید بکنم لطفا راهنمایی کنید ممنون

  • محمدرضا پازانی

    آیا لیزر موهای زائد زیر بغل سرطانزاست؟

  • ابراهیم پایدار

    سلام من مدتی است که ریزش موهای سرم زیاد شده است میخواستم از یک مکمل تقویت مو استفاده کنم بین مکملهای hair burst و pilfood کدام یک را تجویز میکنید؟آیا مکمل بهتری در بازار موجود می‌باشد یا دارویی مد نظر شما است که ریزش مو متوقف شود؟

  • alo_admin

    سلام. آیا توکسین هایی که برای تقویت مو استفاده می شود می تواند باعث مشکلات مغزی بشود مانند تومور؟؟؟ با تشکر از زحمات فراوانتان

  • لغو پاسخ