مزوتراپی چیست؟ در رابطه با فواید و مزایای آن توضیح دهید - مطب پوست، مو و زیبایی گلدن رویال

مزوتراپی چیست؟ در رابطه با فواید و مزایای آن توضیح دهید

مزوتراپی چیست؟ در رابطه با فواید و مزایای آن توضیح دهید

مزوتراپی در موارد مختلفی استفاده می‌شود. یکی از آنها سطح سر است، کسانی که ریزش‌های شدید دارند، در حال ریزش هستند یعنی ریزش تازه شروع شده است، و همچنین آن دسته از افراد که به صورت ژنتیکی ممکن است کم مو باشند یا بر اثر رنگ کردن یا گذشت سن ریشه ها یا تارهای مو ضعیف شده باشد، زمانی که به واسطه نیدلینگ پوست سر خراش برمی‌دارد، مواد مزوتراپی به صورت مستقیم به ریشه مو می‌رسد که کماکان یک بخشی از آن هم حتماً باید تزریق شود.

مطب پوست، مو و زیبایی گلدن رویال نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با مطب پوست، مو و زیبایی گلدن رویال کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

 برای سر هم می توان از مزوتراپی و هم پی آر پی استفاده کنیم که از پلاسمای خون خود بیمار به صورت تلفیقی یعنی یک جلسه مزوتراپی، یک جلسه پی آر پی و جلسه بعدش مجدداً عمل مزوتراپی انجام شود. که این سه جلسه عموماً می تواند پوشش دهد، مگر در موارد خیلی خاص ممکن است مزوتراپی را بیشتر کنیم اما پی آر پی دو بار در سال بیشتر انجام نمی شود و کفایت می کند.

از مزایای مزوتراپی این است که درمان خانگی و هیچ عارضه ای ندارد، این مواد با دقت بسیار زیادی در کمپانی های بسیار بزرگ و با تحقیق بر روی اینکه پوست یا ریشه سر بیشتر به چه چیزی نیاز دارد ساخته می شود. مزوتراپی بازدهی خیلی خوبی دارد. برای لیفت صورت، افتادگی پوست، منافذ باز پوست، گودی و سیاهی زیر چشم کاربرد دارد.

 مزوتراپی زیر چشم یکی از کم عوارض ترین مزوهاست. کم عوارض به دلیل تبحر پزشک برای تزریق است، در غیر اینصورت خود مواد مزوتراپی هیچ عوارضی ندارد.

 

اینستاگرام

وب سایت

مطب پوست، مو و زیبایی گلدن رویال

گلدن‌رویال مرکز خدمات پزشکی و لیزر با همکاری چند تن از پزشکان مجرب عرصه پوست و مو افتخار دارد با بهترین امکانات آسایشی و تجهیزات به روز پزشکی دنیا در...

سوالات خود را از بپرسید
  • Baran

    سلام خسته نباشید من ریزش موی شدیدی دارم ب طوری ک کف سرم کاملا مشخصه و رشد موهام بسیار کمه چیکار باید بکنم لطفا راهنمایی کنید ممنون

  • محمدرضا پازانی

    آیا لیزر موهای زائد زیر بغل سرطانزاست؟

  • ابراهیم پایدار

    سلام من مدتی است که ریزش موهای سرم زیاد شده است میخواستم از یک مکمل تقویت مو استفاده کنم بین مکملهای hair burst و pilfood کدام یک را تجویز میکنید؟آیا مکمل بهتری در بازار موجود می‌باشد یا دارویی مد نظر شما است که ریزش مو متوقف شود؟

  • alo_admin

    سلام. آیا توکسین هایی که برای تقویت مو استفاده می شود می تواند باعث مشکلات مغزی بشود مانند تومور؟؟؟ با تشکر از زحمات فراوانتان

  • لغو پاسخ