آخرین نسل و برترین تکنولوژی ساخت لیزر موهای زائد - دکتر نسرین ابراهیمی

آخرین نسل و برترین تکنولوژی ساخت لیزر موهای زائد

آخرین نسل و برترین تکنولوژی ساخت لیزر موهای زائد

امروزه آراستگی ظاهری به امری مهم بدل گشته است که باز خوردهای مثبت آن را می توان در روابط اجتماعی، شغلی و حتی زندگی خانوادگی مشاهده کرد. یکی از این مسائلی که بسیار با این آراستگی مرتبط است موهای زائد بدن در خانم ها و حتی آقایان است و به همین دلیل دغدغه بسیاری از بیماران و پزشکان در سال های اخیر معطوف به این نکته شده است.

دکتر نسرین ابراهیمی نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با دکتر نسرین ابراهیمی کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

جهت رفع این مشکل، روش های درمانی و غیر درمانی مختلفی وجود دارد ازجمله روش های غیر درمانی و زودگذر، کرم های مو بر، اپیلاسـیون، اپی لیدی، تراشیدن، بند انداختن و… را می توان نام برد که علاوه بر هزینه بر بودن، سبب آسیب های زیادی به پوست خواهند شد. روش های درمانی که در کلینیک های پزشکی مورد استفاده قرار می گیرند شامل دو دسته IPL ها و لیزر ها می باشند. مهم ترین دغدغه ناتوانی برخی از این سیستم ها در درمان بر روی پوست های تیره  و برنز است. در لیزر های جدیدتر جواب گیری بهتر شد ولی احتمال عوارض جانبی مانند سوختگی، ایجاد لک های قهوه ای، همچنین درد زیاد در زمان درمان، ناراحتی به دلیل پاشش هوای سرد در صورت، چشم و … یا پاشش مایع سرد به عنوان یک ماده خنک کننده بر روی پوست و استنشاق بخار و گاز حاصل از آن، جلسات درمانی زیاد (به علت عدم امکان انتقال انرژی مناسب به عمق پوست) از جمله نقاط ضعف این سیستم ها برای درمان موهای زائد است.

تکنولوژی الکس سرد (cold alex) کوترا چیست؟

متخصصین کشور آمریکا پس از بررسی های کلینیکال و مطالعات علمی موفق به ساخت تکنولوژی الکس سرد توسط کمپانی کوترا شدند. لیزر الکس سرد آخرین نسل و برترین تکنولوژی ساخت لیزر موهای زائد در اروپا و آمریکا است که به جامعه پزشکی معرفی شده است. طبق نظر سنجی های صورت گرفته لیزر الکس سرد در کمترین تعداد جلسات بیشترین میزان رضایتمندی (95 درصد) را در بین مراجعه کنندگان داشته است. این تکنولوژی با داشتن سیستم خنک کننده ی منحصر به فرد در حال حاضر به عنوان کم دردترین تکنولوژی رفع موهای زائد در آمریکا شناخته می شود.

الکس کوترا، Alex Cutera

جهت برطرف کردن این مشکلات، متخصصان کشور امریکا پس از بررسی های بسیار زیاد، موفق به ساخت تکنولوژی الکس سرد یا Cool Alex  توسط کمپانی CUTERA امریکا شدند. که مورد تایید سازمان غذا و دارو امریکا FDA  قرار گرفت. کمترین تعداد جلسات لیزر و بیشترین میزان رضایتمندی (95%) بیماران طبق اخرین نظر سنجی ها در امریکا و اروپا و و نتیجه گیری در حداقل جلسات (حتی نتیجه در جلسه اول مشهود است. این دستگاه ساخت کمپانی کوترا امریکا بوده که از دو تکنولوژی الکس سرد با طول موج nm755 و ND Yag به صورت پالس واقعی با طول موج nm1064 استفاده می کند.

دکتر نسرین ابراهیمی

دکترنسرین ابراهیمی، فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی ایران دارای 14 سال سابقه کار در فیلد زیبایی، پوست و مو دارای کارنامه درخشان پاک کردن تاتو ابرو در بیش از...

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • ارمغان آرش

    با عرض سلام و تشکر از لطف و زحمات شما در پاسخ دهی انفرادی و اختصاصی به افراد بیمار.بنده 48ساله هستم.دوسال قبل طی 3ماه بیش از 27 کیلو وزن کم کردم.سپس دچار افتادگی پوست نواحی فک و گردن و صورت شدم. پوستم کلوئید ساز هست و لذا لیفتینگ با نخ برایم مناسب نیست.حراحی را هم تمایل ندارم. چه راهی پیشنهاد میکنید که بتواند تاثیر واضح و نسبتا پایداری برای برگرداندن سفتی و قوام پوست و عضلات صورت و گردنم داشته باشد؟ اگه لیزر مد نظرتان هست لطفا اسم دقیق دستگاه و و روش و لطفا هزینه تخمینی و تعداد جلسات لازم را هم قید بفرمایید.خیلی ممنون میشم.چون شهرستانی هستم و مراجعه مکرر به تهران برای مشاوره و پرسیدن هزینه برایم دشوار و ناممکنه .ناگفته نماند خانم دکتر هایفو را در افراد مختلف دیده ام که متاسفانه بی تاثیر یا کم اثر بوده لااقل توی اطرافیان من.طوریکه به هزینه اش نمی ارزید و راضی نبودند. لیزر فرکشنال اینفینی و یا سایر لیزرها و سایر روشهای درمانی کدامشان میتواند تاثیر واضح بوجود بیاورد؟ تعداد جلسات و هزینه کلی را هم ذکر بفرمایید.اجرتون با خدا.

  • آرمین رحمانی

    سلام وقت به خیر ، خانم دکتر پوست بینی بنده حدود یک ماهه دچار عفونت شده و خوب نمیشه ، زخم شده و وقتی فشار کوچکی میدم کمی عفونت میاد بیرون،پوست روی بینی ام در دوقسمت قرمز شده نظرتو چیه ؟

  • سیده فاطمه علوی

    سلام..صبح بخیر ببخشید چند جلسه باید بیایم تا کامل خوب بشه من منافذ باز دارم ولی زیاد نیستن؟ و اینکه هزینه هر جلسه چقدر میشه؟ باتشکر

  • علی

    با سلام علی 35 سال دارم خال تیره ای در ناحیه خط ریش دارم که میخواهم بردارم. قطر خال 4 میلیمتر و ارتفاع آن 3 میلیمتر است که رنگ و ابعاد آن طی سالیان هیچ تغییری نداشته است و فقط هنگام اصلاح صورت اذیت میشوم - هزینه اش چه مبلغی خواهد بود؟ - باتشکر

    • زلفا

      سلام خانم دکتر صورتم لک حاملگی داشته ولی الان کل صورتم این لکه های گرفته از لایه بردار و کرم های ضدلک استفاد کردم رفتن دوبار برگشتن بنظرتان چکارکنم

  • لغو پاسخ