دندانپزشکی با لیزر در کرج - دکتر فراز تیموری

دندانپزشکی با لیزر در کرج

دندانپزشکی با لیزر در کرج

دندانپزشکی با لیزر موضوعی است که می خواهیم در مورد آن مطالبی را به شما عزیزان ارائه کنیم اگر به دنبال دندانپزشکی بدون درد در استان البرز علی الخصوص در کرج هستید با ما همراه باشید.

دکتر فراز تیموری نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با دکتر فراز تیموری کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

دندانپزشکی با لیزر در کرج
دندانپزشکی با لیزر جدیدترین و مدرن ترین روشی است که بدون هیچگونه دردی انواع بیماری های لثه و دندان را درمان می کند. کلینیک دندانپزشکی دکتر فراز تیموری در کرج این نوید را مراجعین می دهد که با داشتن بهترین متخصص کشور لیزر درمانی را به بهترین شکل خود برای مراجعین انجام دهد و علاوه بر انجام انواع درمان ها در دندان و لثه، تمامی باکتری ها و میکروبات مختلف دهان و دندان را نیز از بین می برد.

دندانپزشکی با لیزر علاوه بر تمامی درمان ها در بزرگسالان به درمان کودکان و نوجوانان نیز در بخش دندان و لثه از طریق لیزر می پردازد. همین موضوع سبب می شود تا کودکان بدون درد و هیچگونه ترسی درمان خود را به اتمام رسانند و هیچگونه ترسی از دندانپزشکی تا مادام العمر نداشته باشند.

خدمات دندانپزشکی با لیزر
دندانپزشکی با لیزر به درمان بیماری های مختلفی همچون: جراحی در لثه، عصب کشی دندان، ایمپلنت دندان، ارتودنسی دندان، جراحی های دندان، جرمگیری دندان، پوسیدگی دندان، درمان بیماری های لثه، جراحی لثه و …می پردازد و سبب می شود فرد در کوتاه ترین زمان ممکن، تنها در یک جلسه و بدون هیچگونه دردی مشکلات خود را مداوا کند و به سلامتی خود بازگردد.

باید گفت در کلینیک دندانپزشکی کرج، علاوه بر بدون درد بودن درمان ها، از بی حسی و بی هوشی نیز برای درمان ها استفاده نمی شود تا افراد در گذر زمان عوارض ناشی از این بی حسی ها را متحمل نشوند و این نکته ایی بسیار مهم در دندانپزشکی با لیزر کرج است.

دندانپزشکی با لیزر در کرج توسط بهترین متخصص به درمان دردها می پردازد و متخصص مربوطه با مهارت تمام از لیزر برای درمان مراجعین استفاده می کند. لیزر هیچگونه درد و تورمی با خود به همراه ندارد و بسیار زودتر از روش های سنتی التیام پیدا می کند.

عوارض دندانپزشکی با لیزر
این کلینیک دندانپزشکی با رعایت تمامی قوانین، دارا بودن مدارک لازم از سازمان وزارت بهداشت،همچنین متخصص ماهر و با تجربه و استفاده از روش لیزر امکان هر گونه عوارضی را به صفر می رساند. لیزر درمانی به تنهایی و با رعایت اصول هیچگونه آسیب و عوارضی را به همراه ندارد.

در دندانپزشکی با لیزر در کرج نیز، متخصص مربوطه در هنگام کار با لیزر چشمان بیمار را با عینک مخصوص می پوشاند تا چشم فرد مورد آسیب ناشی از نور لیزر نشود. بنابراین لیزر درمانی و انتخاب این دندانپزشکی با لیزر در کرج انتخابی صد در صد تضمینی و استثنایی بوده که موجب درمانی بدون درد و کاملا حرفه ای برای مراجعین می شود.

هزینه دندانپزشکی بدون درد
هزینه در دندانپزشکی در کرج بدون درد و جراحی بستگی به روش استفاده شده از لیزر است، زیرا هر در مانی هزینه مخصوص به خود را دارد که در جلسه مشاوره با معاینه بیمار هزینه دقیق به اطلاع بیمار عزیز خواهد رسید.

اما نکته بسیار مهم در این دندانپزشکی بدون درد کرج این است که این دندانپزشکی در کرج علی رغم کامل و بدون نقص بودن هزینه ای، مقرون به صرفه و کاملا مناسب نسبت به سایر دندانپزشکی ها در نظر گرفته شده است تا تمامی افراد بتوانند با مراجعه به این دندانپزشکی بهترین درمان را کسب کنند و سلامت خود را به دست آورند.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و برآورد هزینه با شماره های 02632528628 و 09128001870 در ارتباط باشید تا مشاورین شما را راهنمایی کنند.

دکتر فراز تیموری

دکتر فراز تیموری   دکتر فراز تیموری، متخصص و جراح لثه و ایمپلنت در مطب آقای دکتر تیموری تمام مراحل درمان دندان های شما و جراحی ها و کارهای دندانپزشکی...

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • الهام پایداری

    سلام من برای چهارشنبه وقت گرفتم واقعا تشریف دارید یا به علت کرونا مطب شما هم تعطیل هست

  • الهام پایداری

    نوبت گرفتنم چطور مطمئن بشم شما هستید یا نوبت من رزرو شده

  • مرجان دهقان

    کبودی لثه چه کنیم..هزینه کشیدن دوتا دندون پایین اخری چقد میشه..وایمپلنتشون

  • زراعتی

    با سلام و خسته نباشی من حدود 10سال پیش جراحی خیلی سخت داشتم و دندون های جلو رو کاملا روکش کردن . البته سال 94ای کیست خیلی بدی داشتم که اونم جراحی کردم . الان به خاطر درد های زیادی که کشیدم میترسم برم دندانپزشکی . میخواستم اگر امکانش هست بهم بفرمایید آیا این روش کاملا بی درد هست یا خیر . سپاسگزارم

  • لغو پاسخ