ایمپلنت و کلینیک دندانپزشکی در کرج - دکتر فراز تیموری

ایمپلنت و کلینیک دندانپزشکی در کرج

ایمپلنت و کلینیک دندانپزشکی در کرج

ایمپلنت دندان جایگزینی برای دندان های از دست رفته است که قادر است از یک تا کل دندان های از دست رفته افراد را پوشش دهد. این پیچ استوانه ایی که به جنس تیتانیوم است به عنوان ریشه دندان عمل کرده و درمانی تضمینی و استاندارد برای تمامی افراد است.

دکتر فراز تیموری نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با دکتر فراز تیموری کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

با توجه به اینکه هر روزه استفاده از ایمپلنت در بین مخاطبان افزایش پیدا می کند این کلینیک دندانپزشکی در کرج با تجهیزات پیشرفته و بروز خود در کنار علم به روز و کامل متخصص مربوطه خود توانسته است درمانی قطعی و تاثیر گذار را برای افراد ایجاد کند.

برای درمان ایمپلنت رعایت دو نکته یعنی مهارت متخصص بهداشت و تجهیزات کلینیک حیاتی است، که خوشبختانه هر دو علل در این کلینیک رعایت شده و تضمینی است.

ایمپلنت دندان در کرج با توجه به معاینه متخصص بررسی می شود و در صورت نبود استخوان فک ابتدا پیوند استخوان فک انجام می گیرد که بعد از گذشت دوره چهار الی هشت ماه سپس ایمپلنت دندان انجام می شود.

ایمپلنت دندان در کرج به این صورت انجام می گیرد که مراجع در مرحله اول داروهای تجویزی خود را قبل از درمان مصرف می کند و سپس متخصص با بی حسی موضعی در منطقه  برش کوچکی را ایجاد می کند و ایمپلنت را در محل قرار می دهد.

درمان با استفاده از بهترین ابزار روز دنیا و پیشرفته ترین تکنیک های دندانپزشکی انجام می گیرد که درمانی عالی با ماندگاری تا آخر عمر را به همراه خود خواهد داشت.

لازم به ذکر است که این روش در این کلینیک از طریق لیزر نیز صورت می گیرد، روشی که سرعت اجرای درمان و سرعت تاثیر درمان در آن بسیار بالا است. این درمان تنها در یک جلسه و بدون ایجاد کوچکترین درد پایان می پذیرد که این مسئله برای مخاطبان بسیار خوشایند است، زیرا ایمپلنت های معمولی مدت زمان طولانی را برای اجرا و درمان به خود اختصاص می دهند که گاها بر اثر وقفه طولانی آن در درمان بافت استخوان تحلیل می رفت.

ایمپلنت دندان و جراحی لثه در کرج از طریق لیزر مانند روش های دیگر درمان ایمپلنت دندان در این کلینیک بدون درد بوده که این روش راحتی، سرعت عمل و آسودگی بیشتری را به همراه خود دارد، اما به طور کلی انتخاب نوع ایمپلنت دندان در این کلینیک به سلیقه و درخواست مراجعه کنندگان است و طبق درخواست او بهترین درمان برای فرد صورت می گیرد.

ایمپلنت موجب زیبایی دندان و همچنین ظاهر افراد می شود که اعتماد به نفس و حفظ روحیه را به همراه خود دارد، همچنین با این درمان افراد می توانند دوباره لذت غذا خوردن را احساس کنند و بدون محدودیت از هر غذایی که می خواهند میل کنند و با به دست آوردن توانایی دوباره خود در جویدن غذا هضمی صحیح و در نهایت گوارشی سالم را داشته باشند.

خلاصه ی مطلب: ایمپلنت دندان در این کلینیک دندانپزشکی در کرج با توجه به مزیت های بی شمار خود توانسته است رتبه بالایی را در برتری خود کسب کند و موجب رضایت کلیه مراجعین خود شود، این درمان در این محل تاکنون بدون هیچگونه آسیب و مشکلی صورت پذیرفت که استاندارد بودن آن را نشان می دهد اما سوالی که همواره همراهان را کنجکاو می کند اطلاع از هزینه ایمپلنت دندان در کرج است که در پایان این مطلب به توضیح آن می پردازیم.

هزینه ایمپلنت دندان در کرج

یکی از مزایا و علل برتری این کلینیک دندانپزشکی در کرج، مناسب بودن و مقرون به صرفه بودن هزینه آن با توجه به کابرد و درمان عالی آن است. به طور کلی هزینه دندانپزشکی در کرج در جلسه مشاوره با توجه به شرایط دندانی فرد محاسبه می شود که تعداد دندان های خالی، وجود دندان های آسیب دیده و نبود استخوان فک در هزینه آن تاثیر گذار خواهد بود.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد ایمپلنت در کلینیک دکتر فراز تیموری با شماره های 02632528628 و 09128001870 تماس خاصل فرمایید تا مشاورین ما به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی کنند.

دکتر فراز تیموری

دکتر فراز تیموری   دکتر فراز تیموری، متخصص و جراح لثه و ایمپلنت در مطب آقای دکتر تیموری تمام مراحل درمان دندان های شما و جراحی ها و کارهای دندانپزشکی...

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • الهام پایداری

    سلام من برای چهارشنبه وقت گرفتم واقعا تشریف دارید یا به علت کرونا مطب شما هم تعطیل هست

  • الهام پایداری

    نوبت گرفتنم چطور مطمئن بشم شما هستید یا نوبت من رزرو شده

  • مرجان دهقان

    کبودی لثه چه کنیم..هزینه کشیدن دوتا دندون پایین اخری چقد میشه..وایمپلنتشون

  • زراعتی

    با سلام و خسته نباشی من حدود 10سال پیش جراحی خیلی سخت داشتم و دندون های جلو رو کاملا روکش کردن . البته سال 94ای کیست خیلی بدی داشتم که اونم جراحی کردم . الان به خاطر درد های زیادی که کشیدم میترسم برم دندانپزشکی . میخواستم اگر امکانش هست بهم بفرمایید آیا این روش کاملا بی درد هست یا خیر . سپاسگزارم

  • لغو پاسخ