هزینه عصب کشی دندان در کرج - دکتر فراز تیموری

هزینه عصب کشی دندان در کرج

هزینه عصب کشی دندان در کرج

معمولا همه ما، دردهای دندان را متحمل شده ایم و دردهای طاقت فرسای دندان را گذرانده ایم. دلیل این درد طاقت فرسا قطعا و به طور جد، پوسیدگی دندان است که از طریق دهان شویه، مسکن های قوی و اسپری بر طرف نمی شوند و بعد از گذشت مدت کوتاهی مجدد این درد ها به سراغ فرد می آیند. از این رو درمانی به جز عصب کشی باقی نمی ماند که حتما باید انجام شود، با گفتن عصب کشی، افراد به فکر هزینه عصب کشی و درد این روش می افتند که نگرانی هر دو مورد بی دلیل است.

دکتر فراز تیموری نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با دکتر فراز تیموری کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

ما در مطلب زیر به هزینه عصب کشی دندان در کرج می پردازیم تا شما عزیزان پاسخ سوالات احتمالی خود را در این متن کسب کنید.

هزینه عصب کشی دندان در کرج چگونه است؟
در  کلینیک دندانپزشکی کرج، هزینه عصب کشی دندان با توجه  به صرفه بودن آن بر اساس مقدار پوسیدگی و آسیب وارد شده به دندان محاسبه می شود. اما از عوامل مهم تاثیر گذار در هزینه عصب کشی دندان در کرج می توان به تعداد کانال دندان فرد و همچنین موقعیت دندان وی اشاره کرد و باید توجه داشت که کدام دندان شخص نیاز به عصب کشی دارد، زیرا هزینه هر دندان نسبت به دندان دیگر با توجه به نوع آن متفاوت خواهد بود. مورد بعدی این نکته است که با توجه به تفاوت جنس دندان های افراد نسبت به یکدیگر و با توجه به یک نوع بودن دندان در همه مانند دندان نیش، اما وجود جنسی متغیر در هر فرد به شکل مجزا، هزینه عصب کشی آن نیز در هر فرد متغیر خواهد بود.

موارد مهم در هزینه عصب کشی دندان در کرج
وجود عفونی بودن شدید دندان ها و یا زنده بودن آن ها در هزینه آن نقش دارند که قطعا کلیه این موارد با معاینه فرد توسط متخصص بررسی می شود و در جلسه مشاوره به اطلاع بیمار خواهد رسید.

همانطور که گفته شد تعداد کانال های دندان و همچنین ریشه دندان بسیار در این امر تاثیرگذار است.

گزینه دیگر نوع شماره دندان آسیب دیده فرد است، زیرا هر دندان هزینه جدایی را به خود اختصاص داده است. معمولا دندان های آسیاب از تعداد کانال بیشتری برخوردار هستند، بنابراین هزینه بالاتری نسبت به سایر دندان ها دارند، اما نکته ای که بسیار قابل اهمیت است این است که نرخ کلیه عصب کشی در این کلینیک نسبت به سایر کلینیک ها پایین تر بوده و به شکل منصفانه ای هزینه برای متقاضیان محاسبه خواهد شد.

نوع محاسبه هزینه عصب کشی دندان در کرج
همانطور که گفته شد با معاینه شخص توسط بیمار و همچنین مشاهده عکس توسط او نوع و مقدار پوسیدگی دندان وی مشخصص می شود و سپس با توجه به چندمین دندان و نوع آن، تعداد کانال های دندان شخص، تعداد ریشه دندان، هزینه دندان شخص به منصفانه ترین شکل ممکن محاسبه شده و به اطلاع وی می رسد.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و مراجعه به کلینیک دندانپزشکی دکتر فراز تیموری با شماره های 02632528628 و 09128001870 تماس حاصل فرمایید تا مشاورین به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی کنند.

دکتر فراز تیموری

دکتر فراز تیموری   دکتر فراز تیموری، متخصص و جراح لثه و ایمپلنت در مطب آقای دکتر تیموری تمام مراحل درمان دندان های شما و جراحی ها و کارهای دندانپزشکی...

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • الهام پایداری

    سلام من برای چهارشنبه وقت گرفتم واقعا تشریف دارید یا به علت کرونا مطب شما هم تعطیل هست

  • الهام پایداری

    نوبت گرفتنم چطور مطمئن بشم شما هستید یا نوبت من رزرو شده

  • مرجان دهقان

    کبودی لثه چه کنیم..هزینه کشیدن دوتا دندون پایین اخری چقد میشه..وایمپلنتشون

  • زراعتی

    با سلام و خسته نباشی من حدود 10سال پیش جراحی خیلی سخت داشتم و دندون های جلو رو کاملا روکش کردن . البته سال 94ای کیست خیلی بدی داشتم که اونم جراحی کردم . الان به خاطر درد های زیادی که کشیدم میترسم برم دندانپزشکی . میخواستم اگر امکانش هست بهم بفرمایید آیا این روش کاملا بی درد هست یا خیر . سپاسگزارم

  • لغو پاسخ