ایمپلنت دندان در کرج - دکتر فراز تیموری

ایمپلنت دندان در کرج

ایمپلنت دندان در کرج

شاید این اتفاق برای شما هم افتاده باشد که  از نداشتن دندان کافی در دهان خود با مشکل مواجه شده باشید، عوامل مختلفی وجود دارد که دندان های یک فرد از بین بروند و جای خالی دندان ها برای فرد مشکل آفرین شود. در گذشته امکان جایگزینی برای دندان های از دست رفته تنها به صورت دندان مصنوعی وجود داشت که همچنان روش خوشایندی به شمار نمی رفت، اما امروزه این مشکل از طریق درمان ایمپلنت دندان برطرف شد و تقریبا جزء مهم ترین درمان های دندانپزشکی قرار گرفته است، اما سوالی که به صورت متعدد توسط افراد پرسیده می شود، نوع این روش و ایمپلنت دندان در کرج است که به چه شکل مورد استفاده قرار می گرد، که حال در مطلب زیر به چگونگی این روش درمانی و ایمپلنت دندان در کرج، برای اطلاع رسانی به شما عزیزان می پردازیم.

دکتر فراز تیموری نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با دکتر فراز تیموری کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

ایمپلنت دندان در کرج
ایمپلنت، را کاشت دندان تعبیر می کنند، به این طریق که پیچی به جنس تیتانیوم در داخل استخوان فک قرار می گیرد و دندان های جایگزین و تاج دندان بر روی آن قرار می گیرند و به این طریق جای خالی دندان از دست رفته پر می شود، بنابراین برای یک دندان خالی و یا تمامی دندان های خالی به این طریق ایمپلنت جاگذاری می شود.

ایمپلنت دندان یک روش درمانی صد در صد موفق و شناخته شده در سرتاسر جهان است که بالاترین میزان استفاده روش دندانپزشکی است. این روش موفق برای تضمینی بودن کامل خود باید در کلینیکی کاملا استاندارد و توسط متخصص انجام گیرد. کلینیک دندانپزشکی کرج این نوید را به افراد می دهد که ایمپلنت دندان را به طور کاملا تضمینی و استاندارد از طریق تجهیزات به روز و استاندارد خود و همچنین علم متخصصین ماهر برای مخاطبان انجام دهد. ایمپلنت دندان درمانی بدون درد بوده که نیاز به هیچگونه بی هوشی و جراحی ندارد و تنها از طریق بی حسی موضعی درمان در آن صورت می گیرد.

چه کسانی می توانند از ایمپلنت دندان در کرج استفاده کنند؟ 
این کلینیک برای ایمپلنت دندان در کرج، نیاز به جلسه مشاوره را جزء الزامات دانسته تا بیمار توسط متخصص معاینه شود و اطلاعات لازم را کسب کند از این طریق متخصص با معاینه دقیق بیمار به این نتیجه می رسد که فرد فاقد شرایط است یا خیر.

افراد فاقد شرایط، شامل افرادی می شود که سلامت جسمانی آن ها به خطر باشد و دارو های خاصی مصرف کنند و یا افرادی که در قسمت استخوان دندان درای کیست و عفونت شدید باشند. این افراد به هیچ وجه قادر به انجام ایمپلنت دندان نیستند، همچنین باید توجه داشت که مشکلات لثه ای در صورت وجود باید ابتدا مورد درمان قرار گیرند و اگر استخوان فک فرد تحلیل رفته باشد ابتدا باید پیوند استخوان فک قرار گیرد، ایمپلنت دندان برای افرادی که اعتیاد به سیگار و تنباکو دارند چنان که انتظار می رود موفقیت آمیز نخواهد بود و همچنین افرادی که دچار مشکل ساییدگی هستند ایمپنت گزینه پیشنهادی آن ها نیست. بیماری های خاص نظیر ضعف ایمنی، دیابت، بیماری های خاص نیز باید با متخصص آن بیماری ها مشاوره گرفته شود و سپس به مشاوره متخصص دندان برسد، به طور کل در این کلینیک با رعایت کلیه نکات و حضور در جلسه مشاوره این هدف را قرار می دهد که ایمپلنت دندان در کرج به موفق ترین شکل خود برای افراد متقاضی ظاهر شود بدون اینکه کوچکترین مشکل برای عزیزان به وجود آید.

ایمپلنت دندان در کرج علاوه بر زیبایی بخشیدن دوباره به چهره افراد و به دست آوردن اعتماد به نفس دوباره آنان، مشکلات جسمانی افراد اعم از مشکلات هاضمه و گوارش و محدودیت در مصرف غذا ها را نیز بر طرف می سازد.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و نوبت دهی با شماره های 02632528628 – 09128001870 تماس حاصل فرمایید تا مشاورین ما به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی کنند.

دکتر فراز تیموری

دکتر فراز تیموری   دکتر فراز تیموری، متخصص و جراح لثه و ایمپلنت در مطب آقای دکتر تیموری تمام مراحل درمان دندان های شما و جراحی ها و کارهای دندانپزشکی...

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • الهام پایداری

    سلام من برای چهارشنبه وقت گرفتم واقعا تشریف دارید یا به علت کرونا مطب شما هم تعطیل هست

  • الهام پایداری

    نوبت گرفتنم چطور مطمئن بشم شما هستید یا نوبت من رزرو شده

  • مرجان دهقان

    کبودی لثه چه کنیم..هزینه کشیدن دوتا دندون پایین اخری چقد میشه..وایمپلنتشون

  • زراعتی

    با سلام و خسته نباشی من حدود 10سال پیش جراحی خیلی سخت داشتم و دندون های جلو رو کاملا روکش کردن . البته سال 94ای کیست خیلی بدی داشتم که اونم جراحی کردم . الان به خاطر درد های زیادی که کشیدم میترسم برم دندانپزشکی . میخواستم اگر امکانش هست بهم بفرمایید آیا این روش کاملا بی درد هست یا خیر . سپاسگزارم

  • لغو پاسخ