بالا کشیدن سینه یا Mastopexy - دکتر علی کربلایی خانی

بالا کشیدن سینه یا Mastopexy

بالا کشیدن سینه یا Mastopexy

این عمل جراحی معمولا مواقعی بکار می رود که سینه حجم مناسبی دارد ولی به علت های متعددی مانند کاهش وزن، شیردهی و یا علل غیر مرتبط دچار افتادگی شده و سینه نسبت به قفسه سینه تناسب مناسبی ندارد در این مواقع بدون اینکه بافتی از سینه برداشته شود اقدام به بالا بردن و یا لیفت سینه می شود.

دکتر علی کربلایی خانی نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با دکتر علی کربلایی خانی کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

در این جراحی با برداشتن پوست اضافی سینه ها و تغییر دادن محل نوک پستان، سینه ها بالا کشیده می شود. علاوه بر آن در جراحی لیفتینگ می توان سایز هاله اطراف پستانی را تغییر داد، در خانمهایی که سینه های کوچکی دارند و یا اینکه دچار افتادگی بعد از حاملگی شده اند، می توان عمل لیفتینگ سینه ها را همراه با کار گذاری ایمپلنت انجام داد.

طول عمل

این عمل 1 تا 3 ساعت طول می کشد.

طول دوره نقاهت
زمان برگشت به کار یک هفته خواهد بود و انجام فعالیتهای شدید بعد از یک ماه مقدور است ، برای محو سازی اسکارها می توان بعد از یک سال آنها را برداشت.

تکنیک عمل
ابتدا یک محل جدید برای نوک سینه ها تعیین می شود و پوست سینه ها از محلی که باید برداشته شود برش داده می شود، سینه ها بالا کشیده می شود و پوست اضافی آن برداشته می شود ولی در کسانی که سینه های کوچکتری دارند، نیاز کمتری به برش های وسیع دارند.

مدت زمان بستری
معمولا این عمل به صورت سرپائی انجام می شود و نیاز به بستری کردن بیمار وجود ندارد ولی بعضی بیماران جهت مراقبت های بیشتر باید بستری شوند.

دکتر علی کربلایی خانی

دکتر علی کربلایی خانی دکتر علی کربلایی خانی، جراح پلاستیک و زیبایی و فوق تخصص جراحی ترمیمی دست و اعصاب محیطی جناب آقای دکتر علی کربلایی خانی بالغ بر هزاران...

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • مریم

    سلام وقت بخیر من دو هفته پیش جراحی پلاستیک پلک بالا انجام دادم و الان ورم یکی از پلک هام کم شده ولی پلک دیگه ام ورم داره و باعث شده که قرینگی چشمام بهم بخوره الان که بخاطر کرونا اکثر مطب ها تعطیله شما چه پیشنهادی دارید اگر همین طوری بمونه چی در ضمن اون پلکی که ورم داره جای بخیه توده سفتی احساس میکنم تو رو خدا کمک کنید

  • مهرداد علی پور

    سلام من بینی ام انحراف داشت و سایز بزرگی داشت .حدود ۹ سال یش عمل رینو انجام دادم و انحراف بینی حدود ۸۵ درصد بهتر شد و از طول بینی اینقدر که انتظار داشتم کم نشد آیا عمل رینو جدید انحراف بینی و طول قد بینی را بهتر می کند ؟ آیا عمل جدید مشکلی در تنفس و عملکرد بینی بوجود نمی آورد؟ نرخ به روز عمل جراحی زیبایی بینی چقدر است؟ با تشکر فراوان از شما

  • حامد افشار

    سلام بنده بر اثر مصرف استروئید یه هفتس به اندازه ی عدس توک سینم غده احساس میکنم یه کم درد داره وقتی دست میزنم نگرانم که بزرگتر بشه و به جراحی کشیده بشه تامکسیفن مصرف میکنم اما تاثیر نداره لطفا راهنمایی کنید که چکار کنم برطرف بشه

  • علی ما

    سلام خسته نباشید، من مرد هستم یه مقدار سینه ام بزرگه، آیا شما از بین میبرید؟ و هزینه اش چقدر میشه؟ اگر میشه لطف کنید بگید از چه طریقی از بین میبرید؟

  • لغو پاسخ