کاهش وزن به چه روشی مناسب تر است؟ - دکتر علی سمیعی

کاهش وزن به چه روشی مناسب تر است؟

کاهش وزن به چه روشی مناسب تر است؟

مواردی که منجر به کاهش وزن می شوند شامل سن بیمار، BMI و توده سلولی و علاقه خود بیمار است. در رژیم های غذایی که توسط اینجانب به بیمار ارائه می شود اول از همه سلیقه غذایی بیمار در نظر گرفته می شود بعد از آن رژیم غذایی تجویز می شود که منجر به کاهش وزن شود. زیرا اگر پزشک رژیمی تجویز کند که بیمار علاقه ای به آن نداشته باشد آن را انجام نمی دهد که به دنبال انجام ندادن کاهش وزن هم به وجود نمی آید.

دکتر علی سمیعی نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با دکتر علی سمیعی کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

در کل برای رژیمی که به کاهش وزن منجر شود اول باید متابولیسم پایه بیمار را حساب کنیم. مثلا کالری که روزانه مصرف می شود1500کالری نیاز دارد با توجه به این پزشک رژیم را طوری تنظیم می کند که میزان کالری دریافتی کمتر از آن باشد، در اثر دریافت کالری کمتر، بدن به سمت چرخه تبدیل چربی های اضافی که در بدن ذخیره شده تبدیل به قند می کند و می سوزاند در نتیجه موجب کاهش وزن بیمار می شود.

درمان سلولیت با لیزر چگونه است؟

درمان سلولیت با استفاده از لیزر کم توان انجام می شود. پزشک مرکز با دستگاه ایتالیایی تری اکتیو پلاس (TRIACTIVE+) کم توان برای لیزر سلولیت از آن استفاده می کند این لیزر کم توان دیواره سلولی را می شکند و این شکستن دیواره سلولی باعث می شود چربی آزاد شده در فضای بین سلولی از طریق سیستم لنفاوی دفع می شود، این کار باعث کاهش سلولیت ها می شود، چون سلولیت ها چربی های فشرده آب از دست داده هستند که معمولا به درمان های تغذیه ای و ورزش جواب نمی دهند و هر قدر شخص ورزش انجام دهد و کمتر غذا بخورد، شاید در اثر این اقدامات چربی معمولی از دست بدهد ولی چربی سلولیت ها کم نمی شوند. این چربی های سلولیتی را فقط با لیزر کم توان یا با اولتراسوند می توانیم کاهش دهیم.

اولتراسوند در کاهش چربی سلولیت به چه صورت عمل می کند؟

اولتراسوند هم شبیه لیزر کم توان است یعنی دیواره سلولی را می شکند و چربی ها وارد فضای بین سلولی می شود و از طریق سیستم لنفاوی دفع می شود.

 

دکتر علی سمیعی

دکتر علی سمیعی، پزشک متخصص تغذیه و رژیم درمانی است. کاهش و افزایش وزن با آخرین متد علمی، درمان سلولیت و کاهش بافت چربی، جوانسازی پوست و افزایش کلاژن با...

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • .......

    سلام میخواستم بدونم منی که ۱۷ سالم هس امکانش هست بازم قدم بلند شه؟

  • ۰۹۳۵۸۸۰۳۱۷۳

    سلام شکموپهلوهام باهرزایمان بزرگترشده ونافرم چطوری شکم وکوچک کنم

  • ۰۹۳۵۸۸۰۳۱۷۳

    سلام ۳۵سالمه۳تافرزنددارم ازاول بچگی شکموپهلو ی کم داشتم باازدواج کردن وهرکدام اززایمانهام شکم وپهلوم بزرگترشده چطورشکموپهلوموکوچک کنم واقعن راهی هست یافقط محض جیب خالی کردنه

  • سمیرا حسینی

    سلام خسته نباشی جناب دکترسمیعی.من مریض دیالیزی هستم لطفا برای رفع تشنگیم راهنماییم کنید .وسلام.

  • لغو پاسخ
دکتر علی سمیعی
بستن دکتر علی سمیعی دکتر علی سمیعی

سوالات خود را از دکتر علی سمیعی بپرسید

02122785922