‎لاغری با هایفو چیست؟ - دکتر سیدمحمدباقر دریاباری

‎لاغری با هایفو چیست؟

‎لاغری با هایفو چیست؟

‎هایفو روشى است که در آن  با استفاده از امواج فرا صوت (اولترا)، سلول های چربی در منطقه مورد نظر به طور دائمی و بدون آسیب زدن به پوست، از بین می رود. در واقع در اين  روش، امواج مافوق صوت تبدیل به گرما و  به صورت متمرکز وارد لایه زیرین پوست می شود. این گرما، سلول های چربی آن منطقه را به طور دائم از بین مي برد و سلول های اطراف هم به خاطر دریافت امواج شروع به کلاژن سازی می کنند. همین قضیه باعث می شود  تواما از افتادگى و شل شدگى ناحيه مورد نظر جلوگيرى كند.

دکتر سیدمحمدباقر دریاباری نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با دکتر سیدمحمدباقر دریاباری کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

لاغری با هایفو در چه قسمت هایی از بدن قابل انجام است؟

روش هایفو برای لاغری را می توان در قسمت های مختلف بدن مثل شکم، پهلو، پشت بدن، ران، باسن، بازو و غبغب به کار برد.

لاغری با هایفو در چه مدت نتیجه می دهد؟

مدت زمان نتیجه گرفتن از روش لاغری با هایفو به محل مورد نظر و میزان چربی آن قسمت بستگی دارد. معمولا پیشنهاد می شود برای هر منطقه، بین ۱ تا ۳ جلسه درمان یک ساعته در نظر گرفته شود. متوسط کاهش در دور کمر هم حدودا ۴ الی ۶ سانتیمتر است که بعد از تقریبا ۳ ماه به طور کامل دیده می شود.

البته بعضی از نتایج در یک تا دو هفته هم کاملا قابل مشاهده هست اما برای مشاهده نتیجه نهایی تقریبا ۳ الی ۴ ماه زمان نیاز است.

عوارض لاغری با هایفو چیست؟

شاید یکی از علل اصلی استقبال از این روش این است که روش لاغری با هایفو عوارض خاص و اذیت کننده ای ندارد و واقعا جزء سالم ترین و کم ضررترین روش های موجود در این حوزه است.

ممکنه بعضی از افراد در طی درمان احساس خستگی یا قدری خفگی کنند و شاید در محل مورد نظر مقداری قرمزی داشته باشند که معمولا همه این موارد بعد از چند ساعت به طور کامل از بین می رود، فرد بلافاصله بعد هایفوتراپی می تواند به فعالیت عادی روزانه خود ادامه دهد و دوران نقاهت خاصی هم ندارد.

 

دکتر سیدمحمدباقر دریاباری

دكتر سيد محمد باقر دريابارى متخصص پوست، مو و زيبايى دكتر سيد محمد باقر دريابارى، در مراقبت از پوست طبیعی و همچنین در پیشگیری و درمان طیف گسترده ای از...

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • زینت عظیمی

    سلام خدمت شما و خسته نباشید اقای دکتر من پوستم چرب هست و جوش میزنم جاش میمونه وقعا خسته شدم لطفا راهنمایی کنید و موهامم میریزه

  • امیر

    با سلام خدمت اقای دکتر من جوان 37 ساله مرد در ناحیه تناسلی دچار بیماری ویتیلیگو هستم میخواستم بدونم ایا با روش کرایوتراپی میشه رنگ تیره الت تناسلی رو سفید کرد؟ ایا ویتیلیگو درمان داره؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

  • فریبا رضائی

    سلام وقتتون بخیر و خسته نباشید آقای دکتر عزیز چند روزی هست که متوجه شدیم موهای پشت دست همسرم تغییر رنگ داده و زرد رنگ شدند به نظر میاد که ریشه موهای ساعد دستشون هم روشن تر شدن ایشون از ابتدای سال ۹۹ به تجویز پزشک برای ریزش مو قرص فیناستراید ۱ استفاده میکنن میخواستم خواهش کنم ما رو راهنمایی کنید که این مسئله چه علتی میتونه داشته باشه و باید چه اقدامی انجام بدیم

  • فریبا رضائی

    سلام وقتتون بخیر و خسته نباشید خانم دکتر عزیز چند روزی هست که متوجه شدیم موهای پشت دست همسرم تغییر رنگ داده و زرد رنگ شدند به نظر میاد که ریشه موهای ساعد دستشون هم روشن تر شدن ایشون از ابتدای سال ۹۹ به تجویز پزشک برای ریزش مو قرص فیناستراید ۱ استفاده میکنن میخواستم خواهش کنم ما رو راهنمایی کنید که این مسئله چه علتی میتونه داشته باشه و باید چه اقدامی انجام بدیم

  • لغو پاسخ
دکتر سیدمحمدباقر دریاباری