پلاسما تراپی با تکنولوژی پیشرفته پلکسر پلاس فرکشنال - دکتر سیدمحمدباقر دریاباری

پلاسما تراپی با تکنولوژی پیشرفته پلکسر پلاس فرکشنال

پلاسما تراپی با تکنولوژی پیشرفته پلکسر پلاس فرکشنال

– جدیدترین روش جهت اصلاح افتادگی پلک

دکتر سیدمحمدباقر دریاباری نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با دکتر سیدمحمدباقر دریاباری کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

– از بین بردن چین و چروک صورت و پوست

– برداشت ضایعات پوستی و خال ها

– از بین بردن جای اسکار زخم ها و جوش های جوانی

– برداشت ضایعات مخاطی داخل چشم و دهان

– از بین بردن خطوط استریاهای بعد از لاغری و بارداری

پلکسر (plexr) چیست؟

پلکسر اولین ژنراتور میکرو پلاسما با توان تصعید پوست که به عنوان “لیفت آذرخشی” شناخته شده است. پلکسر گازهای موجود در هوا را یونیزه و پلاسما ایجاد می کند تا موجب جوان سازی، لیفتینگ و سفت شدن پوست بدون هیچ برش و آسیب به اطراف و یا انتقال گرمای ناخواسته در بافت شود.

پلکسر فراتر از یک ابزار جراحی غیرتهاجمی است و به عنوان نخستین ابزار جراحی نرم در دنیا معرفی شده است. جراحی نرم جراحی غیرتهاجمی است که بدون خونریزی و برش، بیهوشی و ایجاد اسکار و همچنین ایمن و عاری از خطر برای بیمار و پزشک است.

پلاسما (plasma) چیست؟

مواد اطراف ما یا گاز، مایع و یا جامد هستند، اما حالت چهارمی از ماده وجود دارد که پلاسما (گاز یونیزه شده) نامیده می شود و ویژگی های خاصی دارد.

پلاسما حاوی ذرات باردار مثل الکترون، یون و رادیکال های آزاد است که وقتی با سطحی تماس پیدا می کند آن را تصعید می کنید.

پلاسما یک ماده سرشار از انرژی است که در شرایط بسیار ویژه می توان آنرا به طور مصنوعی ایجاد کرد انرژی پلاسما می تواند مانند لیرز موجب درمان شود. اما پلاسما برای پزشک یک تکنولوژی دقیق تر و کنترل شده تر است.

جوانسازی دور چشم با پلکسر بهتر است یا با بوتاکس؟

در پاسخ به این پرسش باید گفت که این دو روش درمان در واقع مکمل هم هستند و نمی‌توان گفت کدام یک بهتر است اما می شود چنین مقایسه کرد که تزریق بوتاکس روی ماهیچه‌های دور چشم اثر می گذارد حال آنکه سیستم پلکسر با لیفت پوست و بالا کشیدن افتادگی آن موجب جوانسازی می شود.

علاوه بر این بوتاکس نمی تواند افتادگی پوست پلک بالا و پایین را کاهش دهد و تنها روی چین های دور چشم اثر درمانی دارد، حال آنکه پلکسر هم روی چین های پنجه کلاغی و هم روی خود پلک اثر درمانی چشمگیری دارد.

نکته دیگر ماندگاری اثرات بالینی پلکسر دائمی (در مقایسه با اثرات ۴ تا ۶ ماهه بوتاکس) است.

پلکسر (پلاسماتراپی ) برای چه کسانی مفید است؟

– اگر از جمله افرادی هستید که از بیهوشی و اتاق عمل می ترسید پلکسر را برای بلفاروپلاستی، سایر جراحی های زیبایی و پوست و درمان های ویژه زنان همچون لابیاپلاستی و لیفت و …. برگزینید.

– هر گاه در پلک دچار ناقرینگی هستید یا پس از انجام عمل بلفاروپلاستی (جراحی ترمیمی افتادگی پلک ها) هنوز از نتیجه کار خوشنود نیستید، پلکسر راهگشای شماست .

– پلکسر درمان فوری آکنه های فعال (جوش)

برای درمان آکنه های فعال پلکسر گزینه‌ای بسیار مناسب است چراکه می‌تواند فرد را از مصرف داروهای خوراکی و آنتی بیوتیک های پر عارضه رها کنند.

پلکسر می تواند در ۱ تا ۳ جلسه درمانی همه جوش های یک ناحیه را درمان نماید به طوری که هرگز برنگردند همچنین می‌توان برای درمان فرورفتگی و اسکار آکنه های گذشته، پلکسر را به عنوان یک درمان رضایت بخش استفاده کرد.

درمان آکنه های فعال با پلکسر هیچ گونه محدودیتی برای صورت، پشت، کمر، بازوها یا هر جای دیگری از بدن ندارد و می‌تواند در همه فصل های سال انجام شود.

نکته جالب اینکه در هر سنی و در هر جنسی می توانیم از پلکسر برای درمان جوش های فعال آکنه استفاده کنیم.

– سرتان شلوغ است؟ نمی خواهید در بستر بمانید؟ اما دوست دارید چشمان کشیده تر و درشت تری داشته باشید که جوان تر و زیباتر شوید؟ پلکسر راهی بی دردسر و موثر برای شماست.

– چین های عمودی دور لب شما را آزرده خاطر کرده است؟ راهی برای درمان چین های بنا گوشی نیافته اید؟ پلکسر در یک الی دو جلسه شما را از دست این نمایه های پیری رها می کند. بدون عارضه و بدون نیاز به عمل جراحی، بستری، بیهوشی و خونریزی.

– در اثر آسیب ناشی از نور خورشید و پیر شدن پوست، به ویژه در پیشانی و قسمت بالای صورت شما، خال هایی تیره و برجسته پدیدار شده است؟ پلکسر تنها با استفاده از کرم بیحسی و بدون تزریق و بی آنکه لکی بجا بگذارد، کراتوز را در یک جلسه پاک می کند.

– پلکسر که یک دستگاه فوق پیشرفته پزشکی است می تواند مقادیر دقیق از پلاسمای مورد نیاز برای درمان را به صورت کاملا ایمن و بدون خطر برای بیمار و بدون ضرر برای پزشک ایجاد کند.

– توانایی پلکسر در از بین بردن بافت های فرسوده و پوست های شل و افتاده، بسیار چشمگیر است.

– پلکسر می تواند با پلاسمایی که تولید می کند انرژی لازم برای از بین بردن چین و چروک های دور چشم، پیشانی، دور لب، بناگوش، گردن، نواحی تناسلی و دیگر اندامها را فراهم و کنترل کند.

ویژگی های پلکسر

پلکسر، یک درمان فوری و ماندگار است که حدود 30 دقیقه طول می کشد و نتایج قابل پیش بینی و چشمگیری را بدون کاتر و نیدل و همچنین بدون عارضه، خونریزی و بیهوشی  می دهد.

پلکسر در ارزیابی های بالینی نشان داده است به دلیل کنترل و دقت در تولید پلاسما فقط لایه اپیدرمی پوست را تصعید و لیفتینگ می کند (بدون آسیب به لایه بازال).

طرز کار

پلکسر هوای موجود در فضای GAP (فاصله مشخصِ بین سوزن هندپیس و بافتی که باید تحت درمان قرار گیرد) را یونیزه و تولید میکرو پلاسما و عمل تصعید را انجام می دهد. پلکسر کنترل و تمرکز کاملی بر روی میکرو پلاسمای به وجود آمده در سطح اپیدرمی دارد و سبب آسیب به بافت های اطراف و یا انتقال گرمای ناخواسته در بافت درمانی نمی شود.

مدت درمان

20 تا 60 دقیقه وابسته به ناحیه مورد نظر است.

آنستازیای مورد نیاز

کرم بی حسی موضعی است.

مدت زمان نقاهت

چند روز تا یک هفته است.

نتایج

پلکسر پوست اضافه و ضایعات پوست را برداشته و خطوط و چین و چروک را کاهش می دهد.

تعداد درمان

3-2  بار با فاصله زمانی حدود 6 هفته است.

کاربردهای درمانی پلکسر

درماتولوژی، پزشکی زیبایی، چشم پزشکی، دندانپزشکی، جراحی های زنان، استرچ مارک، بلفاروپلاستی غیرجراحی، هایپرپیگمنتیشن، زگیل، خال های مسطح و برجسته، کلوییدها، اسکار، کیست های سبورییک، هایپرکراتوز، فرنلکتومی، آنژیوماهای روبی، گزانتلاسما، تاتو، ژنژوکتومی، لابیاپلاستی غیرجراحی، اکتروپیون و انتروپیون، فیبروما، لیفت صورت و گردن و بدن، همانژیوما، اسکارهای اکنه، اکنه های فعال.

 

دکتر سیدمحمدباقر دریاباری

دكتر سيد محمد باقر دريابارى متخصص پوست، مو و زيبايى دكتر سيد محمد باقر دريابارى، در مراقبت از پوست طبیعی و همچنین در پیشگیری و درمان طیف گسترده ای از...

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • زینت عظیمی

    سلام خدمت شما و خسته نباشید اقای دکتر من پوستم چرب هست و جوش میزنم جاش میمونه وقعا خسته شدم لطفا راهنمایی کنید و موهامم میریزه

  • امیر

    با سلام خدمت اقای دکتر من جوان 37 ساله مرد در ناحیه تناسلی دچار بیماری ویتیلیگو هستم میخواستم بدونم ایا با روش کرایوتراپی میشه رنگ تیره الت تناسلی رو سفید کرد؟ ایا ویتیلیگو درمان داره؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

  • فریبا رضائی

    سلام وقتتون بخیر و خسته نباشید آقای دکتر عزیز چند روزی هست که متوجه شدیم موهای پشت دست همسرم تغییر رنگ داده و زرد رنگ شدند به نظر میاد که ریشه موهای ساعد دستشون هم روشن تر شدن ایشون از ابتدای سال ۹۹ به تجویز پزشک برای ریزش مو قرص فیناستراید ۱ استفاده میکنن میخواستم خواهش کنم ما رو راهنمایی کنید که این مسئله چه علتی میتونه داشته باشه و باید چه اقدامی انجام بدیم

  • فریبا رضائی

    سلام وقتتون بخیر و خسته نباشید خانم دکتر عزیز چند روزی هست که متوجه شدیم موهای پشت دست همسرم تغییر رنگ داده و زرد رنگ شدند به نظر میاد که ریشه موهای ساعد دستشون هم روشن تر شدن ایشون از ابتدای سال ۹۹ به تجویز پزشک برای ریزش مو قرص فیناستراید ۱ استفاده میکنن میخواستم خواهش کنم ما رو راهنمایی کنید که این مسئله چه علتی میتونه داشته باشه و باید چه اقدامی انجام بدیم

  • لغو پاسخ
دکتر سیدمحمدباقر دریاباری