بعد از انجام ارتودنسی چه نتایج مثبتی به همراه دارد؟ - حنانه قدیریان

بعد از انجام ارتودنسی چه نتایج مثبتی به همراه دارد؟

بعد از انجام ارتودنسی چه نتایج مثبتی به همراه دارد؟

درمان ارتودنسی علاوه بر اینکه نتایج زیبایی برای بیمار به همراه دارد که شاید مهمترین نتیجه ای است که بیماران متوجه آن می شوند ولی نکات مهم دیگری هم در ارتودنسی مطرح است و تنها نه باید به جنبه زیبایی آن توجه داشت. اول از همه مرتب شدن دندان و به دنبال آن رعایت بهداشت بهتر است. دندان هایی که روی هم هستند، نخ دندان کشیدن و مسواک زدنشان دشوار خواهد بود. خیلی از موارد صرفا درمان مرتب کردن دندان ها نیست بلکه مشکلات فکی بیمار را می توان از طریق ارتودنسی از بین برد.

دکتر حنانه قدیریان نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با دکتر حنانه قدیریان کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

 اصلاح مشکلات فکی فوایدی برای بیمار دارد:

·       از جمله اینکه ظاهر صورت بیمار بهتر می شود

·        اتفاقی که می افتد عملکرد جویدن بیمار است

·        حتی گاهی روی تکلم بیمار تاثیر می گذارد

·        مهمتر از این ها کودکان هستند، وقتی کودکی در سن رشد به ما مراجعه می کند مهمترین نتیجه ارتودنسی این است که بیمار را از درمان های سنگین آینده مثل جراحی فک نجات می دهد یعنی با درمان متحرک ارتودنسی بیمار می تواند از یک درمان سنگین در آینده نجات پیدا کند.

دکتر حنانه قدیریان

دکتر حنانه قدیریان، متخصص ارتودنسی دندان، متولد 1358 در شهر تهران است. در سال 1376 تحصیلات دندانپزشکی عمومی را در دانشگاه شهید بهشتی آغاز و در سال 1381 با معدل...

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • ارغوان خانقاه

    سلام ببخشید افرادی که دچار تنگی فک هستند و دندوناشون خیلی بهم فشرده س امکان ارتودنسی دارند؟ یا حتما باید یه سری دندونا کشیده بشه؟

  • alo_admin

    با سلام و عرض ادب، لطفا در مورد نحوه اسفاده از خمیر دندان زغالی به من مشاوره بدین، چون نمیخام دندونام آسیب ببینه، باتشکر فراوان

  • لغو پاسخ
دکتر حنانه قدیریان
بستن دکتر حنانه قدیریان دکتر حنانه قدیریان

سوالات خود را از دکتر حنانه قدیریان بپرسید

02188811744