جوانسازی پوست به روش های زیر - دکتر آزاده محمدپور یزدی

جوانسازی پوست به روش های زیر

جوانسازی پوست به روش های زیر

در زمان های قدیم پدیده پیری یک اتفاق گریز ناپذیر بود، طوریکه وقتی سن افراد به رنج 45 سالگی می رسید به دلیل کاهش کلاژن سازی پوست و توقف رشد فاکتورهای جوانساز در بستر پوست، پدیده پیری خود را نشان می داد و به دنبال آن افت ناگهانی و در اصطلاح عوام شکسته شدن پوست که همان به معنای به وجود آمدن چین و چروک بود مشخص می شد.

دکتر آزاده محمدپور یزدی نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با دکتر آزاده محمدپور یزدی کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

اما امروزه به دلیل پیشرفت علم پزشکی و ساخت موادی از جنس کلاژن طبیعی بدن که همان فاکتورهای انسانی نام گرفته اند، خوشبختانه پیری به تعویق افتاده و بهتر است بگوییم برای افرادی که از این روش ها استفاده می کنند لغت پیری معنایی ندارد.

و اما این روش ها که جایگاه ویژه ای در علم پزشکی زیبایی دارد چیست؟

فیلر:

یا همان ژل به پر کننده های انسانی معروف هستند از حنس اسید هیالورونیک ماده سازنده کلاژن بدن می باشد که جهت پر کردن خطوط و چین و چروک و حفره های خالی زیر چشم ها استفاده می شود.

بوتاکس:

از جنس سم بوتولیسم می باشد. این سم به تنها به ضرر بدن نمی باشد بلکه به نفع بدن و باعث به وجود نیامدن چروک ها می باشد. مکانیسم بوتاکس به این شکل می باشد که باعث می شود ارتباط عصبی عضلات مزاحم که باعث به وجود آمدن چین و چروک در ناحیه پیشانی و خطوط پنجه کلاغی کناره های چشم می باشند توسط بوتاکس قطع شود و اجازه دهد عضلات این نواحی در آرامش باشند.

مزوتراپی:

کوکتل هایی هستند حاوی مواد جوانساز، روشن کننده، فاکتورهای رشد به عنوان ویتامین که جهت روشن سازی پوست، جلوگیری از ریزش مو، آب شدن سلولیت ها مورد استفاده قرار می گیرند.

نخ لیفت که بر دو دسته نخ های پر کننده و نخ های لیفت کننده تقسیم بندی می شوند باعث تحریک کلاژن سازی و در نهایت لیفت صورت و رفع افتادگی و لیفت بینی خواهند شد.

میکرونیدلینگ:

به دلیل برداشتن لایه  سلول های مرده پوست و تامین خون رسانی و آبرسانی ناحیه آسیب دیده پوست سبب تحریک کلاژن سازی شده و از بین رفتن اسکارهای ناشی از جوش های آبله مرغان و … خواهد شد.

لیزر موهای زائد:

در مجموعه آوک لیزر موهای زائد با دستگاه الکس دایود و اسکنر پوستی دستگاه که رنگ پوست و نوع فولیکول مو تشخیص داده سوختگی پوست به صفر رسیده و جوابدهی از نتیجه کار لیزر به حداکثر

تمامی خدمات فوق در مجموعه آوک زیر نظر دکتر آزاده محمدپور یزدی انجام خواهد شد، تمام سعی مجموعه آوک فراهم کردن محیطی مملو از آرامش و ارائه بهترین خدمات با بهترین مواد تایید شده وزارت بهداشت و درمان می باشد.

رضایت شما مراجعه کنندگان عزیز سبب آرامش قلبی ما و احساس خوشحالی از روند خدمت رسانی به شما عزیزان خواهد بود.

دکتر آزاده محمدپور یزدی

دکتر آزاده محمدپور یزدی، پزشک پوست، مو و زیبایی ارائه خدمات شامل: تزريق انواع بوتاكس (كانادايي، مصپورت، ديسپورت) تزريق انواع فيلر(ژل) با برندهاي تائيد شده وزارت بهداشت جهت برجسته سازي...

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • نیما رضی

    سلام دکتر پلینگ شیمیایی چیه و خودمون میتونیم انجام بدیم ؟

  • سارا عرجی

    سلام خانم دکتر من توی قسمت خط خنده افتادگی پوست صورت دارم دکتر مراجعه کردم گفتند ازنخ بایست استفاده کنم لطفا درمورد نخ وقیمت اون توضیح بدید تا بتونم راحت تر تصمیم بگیرم تشکر

  • رضا

    سلام.صبح و شب از ماینوکسیدل استفاده میکنم.میخواستم بدونم شب ک میخوام استفاده کنم سرمو باید بشورم؟در صورتی ک پوست سرم چرب هست و صبح ها قبل از اینکه میخوام ماینو کسیدل استفاده کنم سرمو میشورم

  • مهرانپور

    با عرض سلام و خسته نباشید سوال بنده در خصوص بهترین روش از بین بردن منافذ و سوراخهای روی پوست صورت و همچنین درمان خط اخم و پیشانی برای مرد 39 ساله است.با تشکر

  • لغو پاسخ