بهترین دندانپزشک ارتودنسی شمال تهران - معرفی پزشکان الودکتر

بهترین دندانپزشک ارتودنسی شمال تهران

بهترین دندانپزشک ارتودنسی شمال تهران را در این صفحه الو دکتر پیدا می کنید. اگر دندان های نامرتبی دارید برای اصلاح آنها و بهبود اعتماد به نفستان دست به کار شوید و به متخصص ارتودنسی مراجعه کنید. ارتودنسی روشی در دندانپزشکی است که ناهنجاری های فکی، نامرتب بودن دندان ها و مشکلات مربوط به رویش و ریزش نامرتب دندان ها را برطرف می کند. به خاطر داشته باشید که پروسه ارتودنسی طولانی است و باید صبور باشید.

یک متخصص ارتودنسی ماهر با داشتن آگاهی، تجربه و امکانات روز دنیا بهترین روش را برای بیمار در نظر می گیرد و در جلسه مشاوره اطلاعات کاملی به او ارائه می کند تا بتواند بهترین نتیجه را از ارتودنسی بگیرد.

خوشبختانه درمان ارتودنسی محدودیت سنی ندارد. سن 12 سالگی بهترین سن برای درمان با ارتودنسی ثابت است زیرا دندان های موجود در دهان، دندان دائمی هستند. در افراد مسن ارتودنسی مقدمه ای برای انجام درمان هایی نظیر ایمپلنت، پروتز، جراحی لثه و زیبایی است. با استفاده از ارتودنسی دندان های کج را صاف کرده سپس کاشت دندان انجام می شود. زمان ارتودنسی در سال های اخیر به طور قابل توجهی کاهش پیدا کرده است و از 2 سال به 8 ماه رسیده است. گرچه مدت زمان ارتودنسی در هر بیمار منحصر به فرد است.