ارزانترین جراح بینی تهران - معرفی پزشکان الودکتر

ارزانترین جراح بینی تهران

هزینه جراحی بینی یکی از مسائل مهم عمل بینی است که دغدغه بسیاری از متقاضیان محسوب می شود. به همین دلیل بدیهی است که همه به دنبال ارزانترین جراح بینی تهران باشند. هزینه جراحی بینی با توجه به نوع بینی، شهر محل انجام عمل جراحی، جراح و متخصص بیهوشی، هزینه اتاق عمل و داروها متغیر است. پزشکان الو دکتر با مهارت کامل جراحی بینی را با حفظ عملکرد تنفسی آن انجام می دهند.

در جراحی بینی معمولا علاوه بر زیبایی، مشکلات دیگر بینی همچون انحراف تیغه بینی، انسداد دریچه داخلی بینی، پولیپ بینی و… نیز برطرف می شود تا بیمار از تنفس طبیعی برخوردار شود. عمل جراحی پلاستیک بینی به دو صورت عمل جراحی باز و عمل جراحی بسته انجام می شود. در عمل جراحی بسته زمان عمل کوتاه تر است و بینی پس از عمل تورم کمی دارد. همچنین در این روش برش پوستی زده نمی شود. در روش جراحی باز پوست جلوی بینی برش خورده و اقدامات اصلاحی انجام می شود. در این روش جراح تسلط کامل تری دارد و عیوب بینی های مشکل را به خوبی برطرف می کند.

عمل جراحی بینی عمل بسیار حساسی است و در صورت اهمال کاری عوارض جبران ناپذیری دارد. در انتخاب پزشک خود بسیار دقت کنید تا از نتیجه عمل شگفت زده شوید. پزشکان الو دکتر با آدرس و شماره تلفن مطب را در این صفحه مشاهده می کنید.