مزایای دستگاه الکساندرایت کندلا چیست؟ - دکتر کامران محمدی جنیدی

مزایای دستگاه الکساندرایت کندلا چیست؟

مزایای دستگاه الکساندرایت کندلا چیست؟

در بسیاری از افراد اپیلاسیون با موم، الکترولیز یا روش های مرسوم سبب ایجاد لک، قرمزی یا فرورفتگی در سطح پوست می شود که متاسفانه درمان آنها آسان نیست. لیزر می تواند باعث کاهش دائمی موهای زائد در تمام نقاط بدن شود و به همین دلیل است که لیزر بهترین درمان پرمویی به شمار می رود.

کلینیک زیبایی کورال نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با کلینیک زیبایی کورال کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

در حال حاضر بهترین دستگاه موجود در بازار برای لیزر، دستگاه الکساندرایت کندلا است، یک دستگاه آمریکایی است.

نسل اول لیزرها  IPL بود. IPL نورهای تقویت شده ای بود که برای از بین بردن موهای زائد استفاده می شد. لیزر آی پی ال دارای عوارضی مانند توان کم، احتمال زیاد سوختگی و درد بود، ولی در از بین بردن بعضی موها تاثیر خوبی داشت. در واقع IPL لیزر نبود بلکه نور تقویت شده بود.

بعد از آن لیزر دایود و کندلا وارد بازار شدند و اینها لیزر تخصصی هستند، توانشان با هم متفاوت است. معمولا لیزر دایود برای تیپ های پوست 3و4 استفاده می شود یعنی پوست هایی که یک مقدار تیره تر هستند.

مزیت دستگاه الکساندرایت:

– لیزر الکساندرایت برای تیپ پوستی 1و2 یعنی پوست های روشن اروپایی و آمریکایی مناسب است. این لیزر به خاطر طول موجی که دارد مناسب ترین دستگاه برای پوست های روشن است، چون کمترین آسیب را به پوست می رساند.

– دوره درمان این لیزر نسبت به لیزرهای دیگر کوتاه تر است.

– سرعت انجام درمان خیلی بالاتر است.

– لیزر کندلا سری های مخصوص و اختصاصی برای هر بیمار دارد که این از لحاظ بهداشتی خیلی مهم است، چون سایر لیزرها این مزیت را ندارند.

– میزان درد در لیزر کندلا خیلی کم است به این دلیل که همزمان با وارد کردن اشعه یک گاز تزریق می کند، این گاز همزمان پوست را خنک می کند.

– یکی از مزیت های مهم این دستگاه مجهز بودن آن به قویترین و اختصاصی ترین کولینگ یا سیستم خنک کننده (اسپری سیروژن) جهت کاهش حس درد، التهاب و سوزش است. با استفاده از این دستگاه، بیشتر مراجعین نیازی به استعمال کرم های موضعی و بی حس کننده ندارند ولی در صورتی که فرد در طی جلستات لیزر درمانی درد داشته باشد، ژل های مخصوص برای کاهش آن به کار برده می شود.

پس لیزر الکساندرایت کندلا با وجود هزینه های بالا ولی به خاطر درد کمتر، بهداشت بیشتر، جلسات کمتر و توان بالا جزء لیزر های پرطرفدار است.

 زمانی که سولاریم انجام می شود تا چه زمانی نباید لیزر انجام داد؟

هر چقدر پوست تیره تر باشد آسیب اشعه لیزر به پوست بیشتر است. لیزر بر روی موهای سفید و کم رنگ یا اثر ندارد یا خیلی کم اثر می گذارد. برای موهای سفید صورت بعد از لیزر، الکترولیز انجام می شود.

هر چقدر پوست به هر روشی (مانند سولاریوم یا داروهایی که نازک کننده پوست هستند و برای لک یا جوش استفاده می شوند) بیشتر دست کاری شود، بعد از استفاده از موارد ذکر شده با توجه به ترمیم پوست، انجام لیزر متفاوت است، باید به پوست فرصت داده شود تا از حالت التهاب خارج شود. هر چیزی که باعث التهاب پوست شود معمولا با توجه به عمق التهاب حداقل بین دو هفته تا دو ماه برای درمان التهاب زمان نیاز داریم. اگر لایه بردار استفاده کرده باشیم پوست نازک شده است لیزر آسیب می رساند و ممکن است ایجاد لک کند اگر آفتاب یا سولاریم صورت گرفته باشد و پوست تیره می شود و این تیرگی به همراه التهاب است باشد اشعه لیزر ممکن است روی پوست تغییر رنگ تحریکی ایجاد کند.

کلینیک زیبایی کورال

دکتر کامران محمدی جنیدی، پزشک پوست، مو و زیبایی، فارغ التحصیل دانشگاه شهید بهشتی، دارای 21 سابقه کار در زمینه زیبایی و لاغری

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • مریم محمودی

    من 33.34 سالمه واسه خط اخم وپیشانی بوتاکس مارک دیسپورت خوبه؟واینکه ایا تاثیری هم داره یا ن لطفا راهنمایی کنید اخه میگن بوتاکس وداخل سن زیر سی سال باید انجام داد

  • Mmm

    سلام خانم 31 ساله، 7 جلسه با الکساندرا کندلا کل بدن را لیزر کردم ولی جواب نگرفتم، هنوز موهام کامل در میاد فقط بخشی از بدنم بصورت کچلی در اومده موهای من بور هستن، آیا لیزر روی من جواب نمیده!؟  آیا ممکنه روی موهای بور جواب نده؟؟  

  • مهدی محمدی

    با سلام در مورد عمل جراحی پیشانی ناندرتال میخواستم بدونم. محدوده ی هزینه‌ی این عمل جراحی چقدر هست؟

  • زهرامحمدوردی

    سلام دختر من نه سالشه، ولی قبل رفتن به نه سالگی  ناحیه تناسلیش مو درآورده موها زیادشدن چند تار مو هم زیر بغلش در اومده، دکتر غدد بردم بعد از گرفتن آزمایش اطمینان دادن بلوغ نیست و این موها پوستی هست من خیلی نگرانم میشه بگید دلیلش چی میتونه باشه؟

  • لغو پاسخ