عمل کوچک کردن سایز سینه - دکتر بتول طاهری

عمل کوچک کردن سایز سینه

عمل کوچک کردن سایز سینه

گاهی افراد کاهش سایز بسیار زیادی برای سینه خود دارند و حتی درخواست کاهش ۹۰ درصد . ولی آیا جراح به راحتی می تواند اینکار را انجام دهد که بدون ایجاد هیچ مشکلی سینه را به سایز مورد نظر فرد برساند؟
سینه عمدتا از بافت چربی و غدد شیری تشکیل شده و دارای شکل خاصی نیز می باشد. چندین رگ خونی بافت سینه هاله و نوک را تغذیه می کنند و اعصاب خاصی هم به این نواحی حس می دهند. وقتی که جراح اقدام به کوچک کردن سینه می کند طبق الگوی خاصی قسمت هایی از بافت چربی و غددی سینه را برمی دارد. به هر حال بافت باقی مانده سینه در انتهای عمل باید به مقداری باشد که پس از ترمیم زخم ها، شکل مورد انتظار حاصل شود و همچنین رگهای خونی باید به تعداد نیاز باقی مانده باشند تا بافت باقیمانده را تغذیه کند و گرنه بافت سینه به خصوص هاله و نوک سینه از دست می رود. همچنین اعصاب مورد نیاز نیز باید باقی مانده باشند تا نوک سینه بی حس نشود و از شکل و شمایل استاندارد را از دست ندهد.خانم هایی که در آینده قصد باردار شدن دارند باید بدانند که در ین عمل امکان از دست دادن غده های شیری خود را خواهند داشت. هر چند این عمل برای هر سنی انجام می شود اما با توجه به عوارض ان بهترین زمان در سنین بالا تر یعنی بعد از سیردهی به کودک است.
برای حفظ شکل و کارکرد طبیعی سینه هر سینه را به مقدار خاصی می توان کوچک کرد و اصرار به کاهش سایز به مقدار بیشتر سبب ایجاد عوارض دائمی برای سینه فرد می شود. مخصوصا برای دخترانی که هنوز به سن بلوغ نرسیده اند این عمل نمی تواند مفید باشد چون بعد از بلوغ سینه باز هم رشد می کند و فرم خود را ازدست می دهد.

دکتر بتول طاهری نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با دکتر بتول طاهری کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

روش های کوچک کردن سینه

لیپوساکشن: در این روش محلولی به پوست سین هتزریق می شود و سپس به وسیله کانولا چربی به همراه همان محلول بیرون کشیده می شود از سوراخ های ریز دو سه میلیمتری.

روش دیگر برداشتن بافت سینه می باشد. در این روش سینه را برش می دهند که هرچه سینه بزرگتر باشد برش بزرگتری باید به آن داده شود.

عوارض عمل

عوارضی مانند عفونت و خونریزی بسیار نادر است اما موردی گه معمولا بیماران را نگران می کند ایجاد جای زخم است گه معمولا اگر پزشک نهایت دقت را داشته باشد امکان ماندن جای زخم به حداقل می رشد اما این مورد برای بیمارانی که سابقه بد زخمی دارند قابل پیش بینی نیست. یکی دیگر از عوارض تورم است که ماه ها بعد از بین می رود. در مورد شیردهی نیز می توان گفت که شیردهی حفظ می شود اما هیچگونه تضمینی برای شیردهی موثر وجود ندارد.

در این روش سینه کوچکتر شده و به سمت بالا کشیده می شود و گاهی برای دریافت جواب بهتر باید تا یک سال صبر کنید و انجام هرگونه اصلاح و دست کاری روی سینه امکان پذیر نیست.

ادامه مطلب در سایت دکتر طاهری به آدرس: www.dr-btaheri.com

دکتر بتول طاهری

دکتر بتول طاهری؛ بیوگرافی و پیشینه تحصیلی دکتر بتول طاهری هم اکنون دارای تخصص در زمینه جراحی عمومی پلاستیک و ترمیمی است که تحصیلات پزشکی عمومی خود را در دانشگاه...

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • زهرا کوهستانی

    سلام.۲۷سالمه.مجردم.سینه هام بزرگ و شل هست.میخوام سفت بشن و افتادگیش از بین بره.راهی هست؟هزینه ش؟و باعث ازدست دادن قدرت شیردهی میشه؟

  • alo_admin

    جراحی پلاستیک برای صورت چقدر هزینه دارد?

  • م م

    باسلام به علت تجاوز متاسفانه دچار پارگی پرده بکارت شده ام و شرایط جراحی را ندارم لطفا راهنمایی کنید چه کاری کنم ؟؟؟آبروم در خطره...

  • alo_admin

    سلام.روی پام بعد از کندن مو یه جوش زده که سیاه رنگ و درد و خارش داره الان اندازه یه نخود شده. احتمال داره زگیل باشه؟ لطفا راهنمایی کنید.

  • لغو پاسخ